Nisim Scandinavia AS

Førstehjelp til hår og hodebunn

Pressemelding   •   jul 07, 2011 06:35 CEST

Det er hundrevis av hårkurer på markedet idag som i en eller annen form pleier håret - det er derimot få eller ingen produkter som samtidig pleier hodebunnen. NISIM International Inc. fra Canada har utviklet en kur som tilfører hår og hodebunn en blanding av amminosyrer og proteiner som er viktig for en sunn hodebunn og et sterkt og sundt hår.

Dagens hårkurer kan gi flotte resultater for håret men mange har også ingredienser som ikke allltid er like vennlige mot hodebunnen. NISIM Masque gir pleie til hodebunnen, samtidig som produktet reparerer tørt, skadet, og kjemisk overbehandlet hår.

NISIM Masque har samme aktive virkestoffer som i NISIM’s andre hodebunns- produkter. Både hår og hodebunn blir tilført en blanding av amminosyrer og proteiner. Håret blir mykere og lettere å jobbe med, flokene løser seg ut bedre, samtidig som hårets elastisitet og glans øker. Hodebunnen blir også tilført næring som er viktigt for en naturlig og sunn hårvekst. NISIM Masque tynger ikke håret. Produktet kan også fint brukes på hair extension. Duften er mild og behagelig.

Masque bør brukes når ekstra behandling er nødvendig og/eller hvis du har et tørt og skadet hår. Den er utviklet for å virke sammen med Nisim NewHair Biofactors serie av hodebunns-produkter samt FAST som gir raskere hårvekst. NISIM Masque kan brukes etter behov, enten som en ukentlig behandling, eller som en daglig balsam i tilfeller hvor håret er svært skadet.

NISIM Masque skal masseres godt inn i hår og hodebunn. Virketiden bør være 1-4 minutter – litt avhengig av hvor mye pleie håret trenger.

NISIM Masque kan trygt brukes på alle hårtyper. Den kan også brukes i endene av håret som en leave-in conditioner (i hodebunnen skal den derimot skylles ut). Ekstra dyptvirkende pleie kan oppnås ved bruk av varme enten i form av en varme-cap eller hårføner.

Hårkurer blir primært brukt av kvinner, men dette produktet kan brukes av alle som trenger et pleiende og reparerende produkt til hår og hodebunn.

NISIM Scandinavia AS

NISIM selger urtebaserte produkter mot hår-hodebunns og hudproblemer.

NISIM Scandinavia AS representerer NISIM International Inc, fra Toronto Canadia i Norge, Sverige og Danmark.  I Norge er det over 1000 forhandlere av NISIM's unike produkter.  I Sverige og Danmark selges NISIM gjennom distributører som igjen selger til frisør og hudpleiesalonger.

For mer informasjon vennligst kontakt;

Tina Merethe Holm
NISIM Scandinavia AS