SWEDOOR JW

FrameFast – slutt på dører som siger og subber!

Pressemelding   •   aug 22, 2012 11:38 CEST

Problemer med dører og vinduer som er vanskelige å åpne og stenge skyldes ofte upresis montering, ikke produktet i seg selv. Dette har JELD-WEN fått orden på ved å utvikle en ny løsning for montering. Denne løsningen sikrer en stabil og presis innfesting av karm, samtidig med muligheten til svært enkel etterjustering. Følgelig kan både proff og privat nå oppnå et proft resultat på en enkel og rask måte.

FrameFast er betegnelsen på denne patenterte løsningen som bygger på selvsentrerende skruer og monteringshylser med store kontaktflater. Dette gir de rette forutsetninger for varig stabil og presis montering. Det unike med FrameFast sammenliknet med eksisterende systemer er stabiliteten, presisjonen og muligheten til enkel etterjustering. JELD-WEN tilbyr FrameFast, både som formontert i karm og som komplett monteringskit til dører og vinduer.

FrameFast gir proff montering – enkelt, raskt og fleksibelt!

Bruksområde:

FrameFast anvendes med fordel ved montering av dører, vinduer og i andre situasjoner der det stilles høye krav til så vel nøyaktighet som fleksibilitet.

JELD-WEN Norge AS inngår i det internasjonale dørselskapet JELD-WEN med ca 20.000 ansatte, hvorav drøyt 50 i Norge. Selskapet er en verdensledende totalleverandør av tre- og ståldørløsninger. Sortimentet omfatter alt fra standardprodukter til kundetilpassede spesialløsninger.  I Norge markedsføres produktene under varemerket Swedoor/JELD-WEN.