Conductive

Framtidens eSamfunn 2013

Pressemelding   •   okt 22, 2012 10:19 CEST

eSamfunnet – evolusjon eller revolusjon?

Regjeringens digitaliseringsprogram er allerede vedtatt, og arbeidet med å effektivisere og forbedre offentlig sektor er i rute. I dagens samfunn stiller innbyggerne høyere krav til tjenestene. Tidligere var vi ledende innenfor digitale tjenester internasjonalt, men sammenlignet med andre europeiske land sakker vi i dag akterut i digitaliseringsgrad. Dette er en utfordring hver enkelt sektor, kommune og etat ikke kan eller bør løse på egen hånd.

Fulldigitalisering betyr langt mer enn å kunne laste ned skjema fra nettsider, og det stiller høye krav til deg og din organisasjon. Hvordan kan for eksempel offentlig sektor bli mer brukervennlig og øke kvaliteten på tjenestene? Eller hvordan kan vi legge til rette for en smart og effektiv bruk av IKT i samfunnet? Det er unødvendig å finne opp kruttet på nytt – ta sjansen og lær av dem som allerede har overvunnet hindringene.

Samarbeidspartner:
ITpro.no

Velkommen til årets viktigste digitaliseringskonferanse!

Sveriges største konferanse- og utdanningsselskap for privat og offentlig sektor – nå også i Norge! Vi vet at våre konferansedeltakere krever det lille ekstra. De nøyer seg ikke med å sitte passive og bli matet med fakta. Våre deltakere er mennesker som vil utvikles og som har drivkraften til å se bortenfor horisonten og gjøre framskritt for den organisasjonen de arbeider i.