GoldenWayMedia

Freelancers- Globfreelance Annonserer en kostnadseffektiv løsning For din Bedrift!

Pressemelding   •   jun 08, 2011 09:31 CEST

Trenger du noen som er ekspert i webdesign, programmering, artikkle skriving, media og journalism, software design eller juridiske eksperter, lag en profil på Globfreelance.com

Dersom du er en frilanser ( freelancer) og har template eller logo til salg, bare legge ut under profilen din.

Her kan du se video presentasjon eller tutorial av hvordan berker applikasjonen. Dersom du sender din profil link til dine venner og få mer trafikk på medlemsområdet ditt, profilen vil vises på hovedsiden.

I begynnelsen av en hver karriere, har man en læringskurve. Frilansere har også den samme læringskurven, men ikke bare av hva jobben består av. Det å finne arbeid er også en stor bekymring for frilanskunstnere i starten.

Som de fleste, har du sannsynligvis gått til mange frilans nettsteder og plassert en kort beskrivelse om deg selv og arbeidet du kan utføre.

Dette er godt etablerte nettsteder med mange andre frilansere som allerede er der og jobber. Hvis du ikke har vært i stand til å finne arbeid på noen av disse stedene, er det ikke du som er feilen.

Konkurransen er hard hele tiden, og enda hardere er den nå som vi har økonomiske nedgangstider rundt om i verden. De fleste agenter outsourcer på etablerte nettsteder og de vet allerede hvem de skal ansette, på grunn av tidligere arbeidersrelasjoner som allerede er etablert.

Det er litt konkurranse på Globfreelance, men fordelene oppveier dette. Porteføljen og profilområdet som hver frilanser har tilgang til, er større enn noen annen frilansersystem på Internett. Med dette området og muligheten til å laste ned materiale, dette gjør at frilansere får muligheten til å virkelig vise frem sine evner. Dette gjør at agenter som outsourcer får en sjanse til å virkelig bli kjent med artistene og ta en mer fornuftig beslutning.

Premisset bak Globfreelance er annerledes enn alle de andre nettsidene som driver på med frilanser arbeid. Dette ble etablert av en frilanserartist som ville løse problemet med den globale arbeidsledigheten. De andre nettsidene er satt opp av forretningsfolk kun for å tjene penger. Å vite at frilansere er en annen rase av arbeidstakere enn den gjennomsnittlige personen er det som gjør dette nettstedet bedre enn alle de andre. De andre nettstedene gjør at du kan laste opp et bilde i de fleste tilfeller, sammen med et følgebrev og kunngjøring av din CV. Mange anbefaler også en kort beskrivelse av dine evner.

Trafikkvolumet på de andre stedene er svært stor, men ikke alt er kvalitet trafikk. Mange folk går dit for å se hva som er tilgjengelig og hva slags prisklasse de kan få arbeidet ferdig for. Den nåværende trafikken på Globfreelance er ikke så stor som hos de andre, men den gjennomsnittlige tiden er lengre for outsource agenter. Dette er fordi det er mer å se og lære om hver kandidat. Dette er grunnen til at du bør bruke tid på din portefølje og alle deler av din presentasjon. Mange tar å legger ut en power point presentasjon som outsource agenter kan laste ned og gjennomgå i detalj mens du ser på rangeringene av hver kandidat. Dette er en fin måte å vise seg frem og få positive resultater.

Et område med lite trafikk som er av høy kvalitet er det beste stedet å vise frem sine evner og øke muligheten for arbeid nå i disse tøffe økonomiske tider. Området for å være på for frilansere er Globfreelance.com. 100% av arbeidet som er leid ut er betalt av outsource agenter. Når en jobb blir lagt ut, er pengene garantert med i den sperrede kontoen. Hvilken bedre grunn trenger du for å bli med i Globefreelance.com?

Legge til ditt prosjekt om markedsføring, SEO, webdesign, programmering osv på Globfreelance.com

Globfreelance.com - En kostnadseffektiv løsning for din bedrift!

Frilansjobb for frilansere