Adecco Norge AS

Fremtidens lederrekruttering

Pressemelding   •   jan 11, 2016 12:08 CET

Mandag 11. januar 2016 lanserer Adecco merkevaren Badenoch & Clark, og en ny måte å tenke excecutive search og lederrekruttering på.

Adecco Group er verdens største rekrutteringsselskap, og har en sterk posisjon i det norske markedet. Badenoch & Clark ble etablert i 1980 og er foreløpig representert i 11 land i Adecco-gruppen.

- Endelig kan vi tilby dette til det norske markedet, sier direktør for Badenoch & Clark Leif Feiring. – Dette er en helt ny måte å tenke excecutive search og lederrekruttering på. Badenoch & Clark setter kandidaten i førersetet og bruker en egenutviklet metodikk for prekvalifisering av de dyktigste kandidatene. Da kan disse presenteres raskere og med bedre presisjon.

Badenoch & Clark er blant de hurtigst voksende innen rekruttering av ledere, spesialister og Top Management globalt. - Vårt mål er å være ledende i dette segmentet på verdensbasis, og topp 3 i Norge innen 2020, sier Feiring.

Adecco er et landsdekkende bemanningsselskap med over 70 kontorer og avdelinger. Vi har over 5000 medarbeidere i jobb, hver dag. Adecco tilbyr midlertidige og faste stillinger i norsk næringsliv og offentlig sektor.