Beckers

Front Vedlikeholdsmalig. Ett strøk er nok!

Pressemelding   •   mar 14, 2018 17:27 CET

Beckers nye fasademaling, Front Vedlikeholdsmalig, er for huseiere som bare ønsker å friske opp fargen på fasaden, alternativt bytte farge. Ett enkelt strøk er nok, noe som innebærer at jobben går enkelt og raskt.

Noen ganger er det ikke nødvendig å gå igjennom alle steg, når man skal male husfasaden – slik som å skrape veggene, grunne og male to toppstrøk. Dette gjelder når fasaden kun behøver en lettere oppfriskning eller om man vil male om bare fordi man ønsker en annen farge på veggene enn den man har fra før.

Becker's nye fasademaling Front Vedlikeholdsmaling er laget nettopp for slike anledninger. Den gode dekkevnen er en av de største fordelene, som gjør at ett enkelt strøk er nok. Og, det har også en praktisk fordel – det er tidsbesparende – og fordi ett strøk tørker raskere enn flere strøk, er det mulig å male selv når værprognosene ikke ser helt trygge ut for de neste dagene.

Front Vedlikeholdsmaling er en helt ny type maling laget for trefasader som er tidligere malt med alkyd- eller akrylatmaling, og den kan brekkes i alle Beckers’ utendørsfarger.

For best resultat anbefaler vi å male med en uterull med lang lugg og etterstryke med en fasadepensel som har myke blandingshår – dette for å få en jevn overflate. Front Vedlikeholdsmaling kan også benyttes på vindskier og hjørnebord.

Veiledende utsalgspris for Front Vedlikeholdsmaling 10 liter er 1 799 kroner. Produktene er blant annet tilgjengelige hos Byggmakker, Neumann Bygg og Bauhaus.

Siden 1865 har Beckers inspirert mennesker til å male sine hjem og nå er selskapet en av Skandinavias største og mest miljøvennlige malingsprodusenter. I dag er 99 prosent av malingen vannbasert og neste mål er å redusere karbondioksidutslippene med 50 prosent innen 2020. Beckers forhandles av Tikkurila Norge AS. Les mer på beckers.no.