lowcostholidays.no

Garantert høstens billigste weekendreiser

Pressemelding   •   aug 22, 2012 17:01 CEST

Sommeren går mot slutten, barna begynner på skolen og etterspørselen etter reiser til sol og bad byttes ut med weekendreiser. Lowcostholidays.no har nylig lansert noen spennende høstnyheter med virkelig lave priser. Nå kan du reise til steder som København, Roma, Barcelona, Lisboa og New York, og ha penger igjen til shopping, god mat og fornøyelser.

-Weekendreiser ser ut til å bli stort i høst og vi ser at kundene bestiller tidlig, sier Mette Blåfjell, Country Manager for lowcostholidays.no. – Den sterke krone kursen fører til at mange passer på å reise på storbyferie i høst. Akkurat nå er etterspørselen størst til Roma, Barcelona og New York.

Lowcostholidays beste priser til:

Roma – 3 netter, fly, 3* hotell inkludert frokost i november fra 847,-
Barcelona – 3 netter, fly, 3* hotell inkludert frokost i november fra 1382,-
København – 3 netter, fly, 3* hotell inkludert frokost i november fra 1578,-
Lisboa – 3 netter, fly, 3* hotell inkludert frokost i november fra 1706,-
New York – 3 netter, fly, 3* hotell uten måltider i november fra 5837,-

lowcostholidays.no er lowcosttravelgroups varemerke som selger feriereiser til reisende på vår egen hjemmeside og via telefon. Over 2 000 000 kunder har reist med lowcosttravelgroup siden starten.Hjemmesiden i Storbritanna ble lansert i 2009 og er idag med på topp-ti listen over de mest besøkte reisesidene i Storbritannia i følge Hitwise. Ved å bruke den nyeste teknikken så lager våre system millioner av konkurransedyktige ferietilbud hver dag. Dette gjør vi ved å kombinere de mest prisgunstige flyselskapene med over 120 000 hotell.

Se alle våre tilbud på  www.lowcostholidays.no
Lowcostholidays.no er medlem av det norske reisegarantifondet og følger den norske reisegarantiloven.