Gastromat

Gastromat – Munken blir oppdatert etter over 40 år

Pressemelding   •   sep 23, 2010 10:07 CEST

Gastromat har etter over 40 år i butikkhyllene, gjort grep for å gi vår alles kjære Munk en ansiktsløftning. Boksen som har blitt en institusjon blant de norskekrydderhyller har nå fått et nytt design.

”Å, Gastromat, du mener den grønne boksen med Munken på?” Dette er et vanlig utsagn som Gastromat som firma, nå har tatt til seg. De har nå laget en ny etikett til boksen de aller fleste hustander har et forhold til. For mange er vi vel som har åpnet krydder skapet og sett Munken smile fra øre til øre mot oss. Det å skulle gjøre grep med en etikett som er så velkjent som det Gastromat er, er ingen lett oppgave. Gastromat har derfor valgt å gjøre det folk forbinder med Gastromat - krydderet mer synlig. Nemlig, Munken og grønnfargen på etiketten. Gastromat har nå gitt vår alles kjære Munk et mer tydelig og mer uttrykksfullt ansikt. Etiketten har også blitt ”glinsende” i håp om at den skal lettere gripe din oppmerksomhet når du er ute og triller tur med handlevognen. For dem av dere som er ekstra oppmerksomme, vil dere kanskje kunne oppdage at bak ryggen til Munken finnes det nå en hel verden. Så gjør middagen mer spennende, sett boksen på bordet å la fantasien gjøre resten.

Gastromat, det gylne krydder med den gylne smaken.