Tura Scandinavia AB

Gear By Carl Douglas lanserer Calypso trådløs høyttaler

Pressemelding   •   apr 12, 2013 16:00 CEST

Lytt til din favorittmusikk trådløst uansett hvor du befinner deg. Akkurat i tide til vårens ankomst lanserer Gear By Carl Douglas en bærbar trådløs høyttaler - Calypso.

Her får du god lyd i en liten pakke. Ved å trykke ned toppen kommer lokket opp, undersiden av lokket er belyst med LED belysning. Calypso kan også kobles via 3,5 mm kabel for dem som ønsker det. Modellen kommer i to farger, hvit og svart. Når den er fulladet klarer den en spilletid på fem timer via Bluetooth og 7 timer via lydkabel.
Gear By Carl Douglas - Make Sound Look Good.

Gear By Carl Douglas utvikler produkter som kan kombineres med en moderne livsstil og distribueres av Tura Scandinavia AB.

Spesifikasjon
- Utgang: 1 x 1,8 W
- Frekvensområde: 20 Hz-20 kHz
- Batteri Li-ion: 3,7 V / Batterikapasitet: 500 mAh / batteriladespenning: 5V
- Ladetid: 3 timer maks
- Innebygget 3,5 mm jackinngang
- Spilletid / Ladetid: 5 timer via Bluetooth / 7 timer via lydkabel
- Høyttalerelement: 40mm, 4 ohm, 3W
- Mål: 90 x 63mm
- LED: Blå LED
- Rekkevidde: 10 m
- Driftsfrekvens: 2.40 til 2.480 GHz
- Bluetooth: V3.0

Art.nr: 659005 – Gear By Carl Douglas Calypso - Hvit
Art.nr: 659006 – Gear By Carl Douglas Calypso - Svart

Facebook: Tura Scandinavia AB - Norge

Tura Scandinavia AB er en ledende nordisk distributør av tilbehør innen sterkstrøm & hvitevarer, lyd & bilde, data, foto & video, gaming, hjem & fritid, mobil og GPS. Selskapets filosofi bygger på viktige hjørnesteiner som bredt sortiment, sterke varemerker og raske leveranser. Tura Scandinavia AB ble grunnlagt i Göteborg i 1976 og bedriver i dag virksomhet i Sverige, Danmark, Finland og Norge. Hovedkontoret ligger i Kungsbacka og logistikksenteret ligger i Nässjö, Sverige. Totalt 135 personer jobber på Tura Scandinavia AB som omsetter for i underkant av en milliard svenske kroner. Vår vision er å være den beste og mest inspirerende partneren for våre forhandlere.