Godtlevert.no

Godtlevert-gründer finalist i EY Entrepreneur Of The Year

Pressemelding   •   okt 15, 2015 12:12 CEST

Gründer og daglig leder for Godtlevert.no, Kjetil Graver, er en av fem finalister som ble hedret under EY Østlandsfinale.

Representanter fra i alt fem bedrifter fra Østlandet går nå videre til nasjonal finale i EY Entrepreneur Of The Year. De fire andre er Erik Jølberg fra Tess, Ole Jacob Sunde fra Formuesforvaltning AS, Ørnulf Høyer fra Høyer og Roy Gunnar Holth fra Gunnar Holth Grusforretning AS.

EY forklarer at formålet med prisen er å fremheve og inspirere personer som bidrar med ideer, satser kapital og yter egeninnsats for å skape varige verdier og arbeidsplasser hele samfunnet har nytte av.

– Norge trenger vekst og dynamikk i næringslivet for å skape arbeidsplasser og finansiere våre velferdsordninger. De som står bak disse vekstselskapene er hverdagshelter som ofte legger inn usedvanlig mye arbeid for å skape usedvanlige resultater, sier Torbjørn Undeland, ansvarlig for EY Entrepreneur Of The Year (EOY) i region Øst.

EY Entrepreneur Of The Year er verdens største vekstskaperprogram, setter entreprenører og vekstskapere i sentrum i 60 land, og arrangeres i år for 29. gang internasjonalt og 14. gang i Norge. 12 finalister fra hele landet skal videre til den nasjonale finalen i Oslo tirsdag 24. november. Den nasjonale vinneren representerer deretter Norge i den internasjonale finalen i Monaco neste sommer. Der skal det kåres en internasjonal vinner blant de fremste vekstskaperne fra over 60 nasjoner.

Godtlevert.no leverer ferske råvarer av høy kvalitet sammen med oppskrifter komponert av kokken Ole Martin Alfsen. Én gang i uken leverer vi middagskasser til familier i hele Norge. Les mer på www.godtlevert.no