Isolda AS

Gör din iPad till en laptop

Pressemelding   •   jul 23, 2013 22:06 CEST

ISOTECH Aluminium Keyboard förenklar skrivupplevelsen och ökar produktiviteten. Inbyggd Bluetooth-teknik levererar en trådlös frihet och ansluts via ett enkelt knapptryck. Den starka hållaren ser till att iPad alltid säkert på plats och gör det samtidigt möjligt att fälla ihop din iPad- precis som på en laptop. Den stilrena och robusta designen matchar iPad.

Bluetooth-tangentbord för iPad.
Tangentbordet sitter säkert fast med den rejäla hållaren. De stora lågprofilstangenterna ger en bra komfort och känsla.

Passar iPad 2, iPad 3 och iPad 4 -Nordisk layout
(Svenska, Norska, Danska & Finska)

Specifikationer:
Bluetooth-version 3.0
Räckvidd upp till 10 meter
Standby-tid upp till 30 dagar
Arbetstid upp till 120 timmar
Laddtid 2 timmar
Produktstorlek 245x190x18 mm
Produktvikt: 421 gram

Förpackningen innehåller:
USB-laddkabel
Inbyggt lithiumbatteri
Instruktionsbok

Tangentbordet finns i lager hos Isolda!

Isolda er et nordisk handelshus innen teknikkprodukter for forbruksmarkedet samt bedrifts- og kontorprodukter. Vi tilbyr produkter, sortiment, varemerker og konsepter for det nordiske markedet gjennom våre forhandlere.

Consumer Products
Tilbehør for vår moderne livsstil som vi bruker i vår hverdag og som bidrar til et enklere og roligere liv. Vi tilbyr tilbehør for ”de tre skjermene”, mobilen, lesebrettet og datamaskinen.

Business & Office Products
Vi tilbyr og utvikler tjenester og løsninger innen kontortilbehør, forbruk og hjelpemiddel for kontor og bedrifter som bidrar til å gjøre arbeidsdagen deres enklere og mer effektiv.