GoRed

GoRed: Nadyas fantastiske kjole fra Oslo Fashion Week kan bli din!

Pressemelding   •   feb 19, 2010 09:45 CET

Nadya Khamitskaya, kjent fra “Skal vi danse” på TV2, har gitt en kjole fra Oslo Fashion Week til GoRed. Den vakre røde kjolen var hovedattraksjonen i kolleksjonen hennes og ble presentert av Charlotte Thorstvedt på Catwalken i går kveld. Den lovende designeren er blitt en av GoRed-aksjonens hjerterdamer. Hun er i godt selskap med bla. Marit Breivik, Jeanette Roede og den vordende mor Gyda Thorsen. Kjolen auksjoneres bort via aksjonens hjemmesider (http://www.go-red.no) og alle pengene går til forskning på kvinnehjertet.

- Det føltes veldig naturlig for oss å kontakte Nadya, da vi hørte om kolleksjonen hun skulle ha på Oslo Fashion Week. Kolleksjonen heter “Queen of hearts” og aksjonen GoRed samler inn penger til forskning på nettopp kvinnehjertet.
Røde kjoler er dessuten selve symbolet for GoRed aksjonen som varer helt frem til Kvinnedagen 8. Mars, sier Ståle Lindbo, Leder for GoRed-aksjonen.

- Jeg ble stolt og glad da de ringte meg og spurte om jeg ville bidra til aksjonen. Det er en fantastisk sak og veldig passende med “Queen of hearts”, smiler den sympatiske designeren. Alle kjenner til noen som har hatt problemer med hjertet og jeg håper min kjole kan gi enda noen kroner til forskning på kvinnehjertet, avslutter hun.

Www.go-red.no
Www.lhl.no

Kontaktinfo:
Nadya Khamitskaya, 412 14432
Ståle Lindbo, 479 22077

Bilder vedlagt av Charlotte Thorstvedt kreditteres: GoRed

Bilder finner du også her, ta kontakt med fotograf for bruk av disse:
www.flickr.com/photos/palbergstad/4365724013/in/set-72157623331703139/
www.flickr.com/photos/palbergstad/4366468236/in/set-72157623331703139/