Ving Norge AS

Gratis Wifi på Sunwing til sommeren!

Pressemelding   •   des 29, 2011 16:10 CET

Vil du helst være online også i ferien? Nå har Ving gode nyheter til alle som ikke kan gi avkall på å være online i ferien. Sommeren 2012 kan du sjekke nyhetene i Norge, e-posten eller oppdatere Facebookstatus med bilder av paraplydrinken rett fra solsengen! Til sommeren tilbyr Ving gratis Wifi på alle Sunwing Resorts.

Vi har sett på etterspørselen og de hotellene hvor du får gratis Wifi stiger i popularitet for hver sesong, og det er derfor vi nå har valgt å inkludere det i reisens pris på våre egne Sunwing Resorts neste sommer sier Sophie Frisholm, PR ansvarlig i Ving.

Tilbudet om gratis WiFi gjelder ikke kun i resepsjonen på hotellene, men også på rommene og hele hotellområdet. Fra solstolen kan mans sjekke de siste nyhetene på iPaden, la Facebookvennene få en ide om hvordan brunfargen jobbes med eller sjekke e-posten på smartphonen mens man nyter havutsikten fra balkongen.

Det er ikke kun på Sunwing Resort du får gratis Wifi med i reisens pris. Ving tilbyr en lang rekke hotell, hvor du som gjest får gratis Wifi på hele hotellområdet. På ving.no er det en oversikt over alle hotell hvor du kan være online i din ferie. Hvor det er teknisk mulig vil Ving tilby en hastighet på opp til 5 Mbits.