Eniro

Gule Sider valgte Let´s Deal

Pressemelding   •   jul 03, 2012 14:45 CEST

(Oslo, 3. Juli 2012) Gule Sider har valgt Let’s Deal som samarbeidspartner for Gulesiderdeals.no. Samarbeidet startet 2 Juli. Beslutningen om samarbeid har sin bakgrunn i Eniro Norges prosess for rendyrke sin kjernevirksomhet.

Eniro har i lengre tid arbeidet for å rendyrke og styrke sin kjernevirksomhet: Lokale og kommersielle søk.  Dette lå bak beslutningen om å avvikle Gule Siders papirkatalog, og nå har selskapet også besluttet å sette ut driften av Gulesiderdeals.no til selskapet Let´s Deal.  Partneravtalen trådte i kraft 2. Juli. Eniro frigjør nå personal, ressurser og forretningsfokus til sin kjernevirksomhet.

–  Det har vært viktig for oss å få på plass en dedikert og dyktig partner som har all sin oppmerksomhet i kupongmarkedet. Vi mener Let’s Deal er den beste aktøren i det norske markedet. De vil berike vårt tjenestetilbud på en måte som vil være til stor glede for våre brukere,  sier Morten Algøy, adm. dir i Eniro Norge, selskapet bak Gule Sider.

For Let´s Deal er samarbeidet av stor strategisk og forretningsmessig betydning. De vil med dette nå ut til nær 160.000 medlemmer hver eneste dag.

– Vi har en ambisjon om å være den største og foretrukne aktøren i dette markedet. - Partnerskapet med Gule Sider viser at vi er god vei, og vi er både stolt og glad for at Gule sider anser oss som den beste partneren. Vi er svært tilfredse med å ha fått på plass samarbeidet, sier Frank Keller, country manager,  Let’s Deal Norge.

Samarbeidet med Let´s Deal omfatter Gulesiderdeals.no i Norge og Enirodeals.se i Sverige. I Danmark har Eniros datterselskap Krak inngått tilsvarende samarbeid for krakdeals.dk med selskapet Downtown.

Om Let´s Deal
Let’s Deal ble lansert i juni 2011 og har etter knappe tolv måneder i markedet blitt en av landets største innen daily deals.  Let’s Deal eies av Let’s Deal Sverige AB og Schibsted Vekst AS.

For mer informasjon:

Morten Algøy, adm. dir Eniro Norge, mob 900 92 278
Frank Keller, country manager, Let´s Deal, e-post: frank@letsdeal.no, mob. 993 89 299