Hafa Baderom

Hafa ekspanderer og satser offensivt i Norge.

Pressemelding   •   aug 28, 2012 08:30 CEST

Hafa Norge har vært igjennom en endringsprosess når det gjelder organisasjonen og resultatet er en ny sterk organisasjon med økte ressurser. Vi er nå på plass i markedet med 4 distriktssjefer og en proff selger som alle rapporterer til Country Manager, Vidar Hoseth.

I forbindelse med denne prosessen startet vi også  opp prosjektet  «Top Of Mind». Prosjektet skal sikre at våre kunder får en profesjonell og god samarbeidspartner i Hafa i alle deler av kjøpsprosessen. Vi fokuserer sterkt på vår egen organisasjon og har gjort endringer i våre rutiner som skal styrke vår posisjon ytterligere:

• Kortere behandlingstid av alle henvendelser
  • Tilgjengelighet
  • Service/ ettermarked
  • Leveringssikkerhet
  • Profesjonelle medarbeidere i alle roller.

Dette er nå gjennomført på alle posisjoner som bearbeider det Norske markedet og vi er nå klare for å ta nye markedsandeler i Norge sammen med våre gode samarbeidspartnere.

Vårt overordnede mål er å være den foretrukne samarbeidspartneren på baderom med høy kundefokus som sikrer forbrukerne gode opplevelser fra Norges ledende baderoms leverandør.

For mer informasjon, vennligst ta kontakt med Vidar Hoseth på:
@ vidar.hoseth@hafabg.com

Hafa inngår i Hafa Bathroom Group som er et av Nordens største baderomskonsern med en omsetning på ca 350 mill. SEK og har totalt 176 ansatte. Hovedkontoret ligger i Halmstad, Sverige. Firmaet er virksomt med avdelingskontorer i Norden og eies av Ratos.