Tiendeo

Handlelisten 2.0 revolusjonerer handleprosessen

Pressemelding   •   jul 28, 2016 10:54 CEST

Juli 2016. Tiendeo, den ledende plattformen for kataloger og tilbudskuponger på internett, har introdusert en ny funksjon i sin mobilapp. "Handlelisten 2.0" lar brukerne legge til produkter og tilbud fra de mange katalogene til ulike forhandlere som er tilgjengelige på Tiendeo-portalen. I tillegg får brukerne muligheten til å gjøre utklipp fra forhandlernes brosjyrer og kundeaviser, og legge utklippene til på handlelisten.

Det nye verktøyet hjelper forbrukerne til å effektivisere handleprosessen og å sikre at de drar nytte av forhandlernes rabatter og tilbud.

Den spanske oppstartbedriften Tiendeo ble grunnlagt i 2011 med ambisjoner om å revolusjonere den tradisjonelle katalogmarkedsføringen. Tiendeo ønsker å hjelpe forhandlerne til å nå flere forbrukere, og til å kommunisere mer effektivt med målgruppene sine.

Etter den vellykkete lanseringen av nettportalen besluttet Tiendeos ledelse å ta skrittet inn i mobilverdenen. Tiendeo-appen ble lansert i april 2011, og kan til nå skilte med 7 millioner nedlastinger. Appen gir forbrukerne et verktøy for å planlegge sine daglige innkjøp. Takket være geolokaliserings-funksjonen kan appen også brukes til å finne informasjon og tilbud fra forhandlere i brukerens nærhet.

"Med den nye funksjonen i mobilappen tar vi ytterligere et skritt for å forenkle planleggings- og innkjøpsprosessen for forbrukerne," sier Eva Martin, administrerende direktør i Tiendeo. "Vi er trygge på at funksjonen vil bli mottatt med begeistring av våre brukere, som kan benytte den til å velge ut og kategorisere produkter de ønsker å kjøpe. Den virtuelle handlelisten er alltid tilgjengelig via mobilen, og gjør handleturen raskere og mer effektiv."

Hun legger til: “Vi vil fortsette å lytte til våre brukeres meninger og forslag, og arbeider hver dag for å forenkle og forbedre handleprosessen for forbrukerne."

For mer informasjon:
Mette Hautemanière
mette@retailfocus.net
www.tiendeo.no

Tiendeo er en nettportal som spesialiserer seg på digitalisering og geolokalisering av kundeaviser og tilbud fra butikker og forhandlere i en rekke bransjer. Portalen er tilgjengelig i 35 land og har mer enn 25 millioner unike brukere i måneden. Mobilappen er blitt lastet ned 7 millioner ganger.