Nyhetstips

Handpresso- Verdens minste espressomaskin

Pressemelding   •   jan 13, 2010 15:05 CET

Oppdag produktet som er designet for å gi deg utmerket espresso uansett hvor du befinner deg. Med Handpresso kan din espresso tilberedes sammen med venner og gjester, inne som ute.Lei av å drikke sur kaffe fra termos når du er på tur?

Det siste skuddet på stammen av innovative, manuelle kaffeinretninger er Handpresso. Handpresso er designet i tråd med ideen om at varmt vann og kaffe under trykk gir best kaffe.

Etter sykkelpumpeprinsippet pumper du opp trykket. For en kaffenerd er det viktig å vite at det blir et trykk på 15 bar (som vises i måleren på apparatet). Så legger du i en kaffepod, heller på varmt vann og skrur igjen lokket. Når du trykker på knappen slippes trykket opp og perfekt espresso renner ned i koppen.
Podsene som brukes er laget etter en standard som heter E.S.E. (Easy Serving Espresso Pod)

Den største fordelen med Handpresso er at du får en skikkelig espresso.

Handpresso fås kjøpt på www.espressohuset.no sammen med Cafe Vero kaffepods. Kaffe i premiumsklassen - hvor som helst.

Cafe Vero ble testet av Klikk.no des 09 med følgende utsagn:
"Det er ingen grunn til å bruke annen kaffe. Kaffen i de to typene (Cafe vero red og Cafe vero gold) vi testet er simpelthen fabelaktig. Kaffekvaliteten er så god at det virker meningsløst å, eh, trakte etter noe annet.

Cafe Vero selges hos www.espressohuset.no direkte til forbruker, samt engros til restauranter og butikker.

For mer info og reklamevideo, se www.espressohuset.noYtterligere informasjonAHE Holding ASStig AndengaardTlf.: 41541616Fax: 35521145http://www.aheinvest.nopost@nordic-retail.no