BZT Fashion

Havaianas flip-flops er nå tilgjengelige på Boozt.com

Pressemelding   •   mai 29, 2012 17:22 CEST

Malmø, Sverige - Boozt.com forbereder seg til sommeren med å å lansere det hotte brasilianske skomerket Havaianas.

Havaiana ble grunnlagt i 1962, og spesialiserer seg på sandaler som er inspirert av den japanske sandaltypen "Zori". " Zori lages av  tøy, og har såler av risstrå. Hver eneste innersåle på Havaianas flip-flops har en rismønstret tekstur. Merket gjenvinner 90% av gummien som er til overs til å lage nye sandaler, noe som gjør Havaianas både til et miljøvennlig og et coolt produkt. Denne vårens kolleksjon består av sandaler for menn, kvinner og barn i lyse og sterke farger. Prisen varierer fra 159-259 NOK.

Besøk vår hjemmeside Boozt.com for å vite mer om oss, eller ta kontakt med:

Peter G. Jørgensen, Chief Marketing Officer

pgj@boozt.com

Kasper Staalsø, Marketing & Retail Manager

kst@boozt.com

Om Boozt.com

Boozt.com er en up-and-coming online motebutikk som tilbyr et utrolig bredt utvalg av dameklær, klær til menn og barneklær fra over 100 skandinaviske og internasjonale designer merker. Vi er nå aktive i 10 forskjellige land i Europa, og Boozt.com henvender seg til merke-bevisste kvinner og menn i alderen 23-45 år. Den drives av Boozt Group (BZT Fashion AB), en av Europas ledende full-service e-handel leverandører, og består av et team med nesten 70 lidenskapelige, dedikerte og høyt kvalifiserte profesjonelle innenfor e-handel.