HealthDeals

HealthDeals nå i samarbeid som lover høy kvalitet

Pressemelding   •   mai 06, 2014 11:56 CEST

Hva er NoCut øyeoperasjon?

NoCut er opphavsrettsbeskyttet merkevare for den mest avanserte øyebehandling-metoden i dag. NoCut er den siste metoden innen laserkirurgi der laseren gjør hele jobben. Med andre ord tar laseren bort overflatevevet, det såkalte epitelet, på hornhinnen og deretter selve synsfeilen. I motsetning LASIK-metoden gjør HealthDeals laserbehandlingen helt uten å skjære i øyet. Vi bruker NoCut-metoden fremfor LASIK for å unngå å skjære i øyet ditt, ettersom NoCut minimaliserer risikoen for komplikasjoner og gjør at du slipper eventuelle synsrelaterte plager i etterkant av øyeoperasjonen. Etter et halvt år kan man ikke se at du har foretatt en øyeoperasjon.

NoCut er derfor det sikreste valget for deg som pasient.

Kan alle opereres?

Dessverre kan ikke alle opereres med NoCut. Det kan for eksempel handle om at du har diabetes eller er gravid. Hvis du ammer, bør du vente ca 3 måneder til etter avsluttet amming. Personer med altfor tynne eller spisse hornhinner opereres heller ikke, eller personer med for eksempel grå stær, grønn stær, eller netthinnesykdommer. Har du autoimmune sykdommer, får du ikke øyebehandling. Ved konsultasjon får du vite om du er en passende kandidat eller ikke.

Dersom du vil få mer informasjon, gå inn på varda.no.

Hvorfor operere seg med HealthDeals?

Klinikken vi har et samarbeid med, tilbyr øyebehandlinger med 20 års erfaring. Legene på klinikken har utført over 80 000 øyeoperasjoner. Andre grunner til å velge HealthDeals i forbindelse med en øyeoperasjon:

• Prosessen knyttet til å få en behandling er enkel og billig. Ingen unødvendige abonnementskostnader eller medlemskostnader.

• Kunden behøver ikke å betale på forskudd. Kunden blir tildelt en restplass direkte om klinikken har noen ekstra.

• Seriøse tilbud (slik som kirurgiske inngrep eller kosmetiske behandlinger og ikke øvrige produkter)

• Priser har ikke ”dumpet” fra prisen i utgangspunktet, snarere ble utdelt som restplasser.  Disse Healthdeals (estetiske inngrep) fungerer veldig bra som tilbud, da der er høymarginalprodukter.

• Misfornøyde kunder tas hånd om direkte ettersom Healthdeals tilbyr oppfølgning av service i etterkant.

• Kunder vil bli – uansett økonomisk utvikling i samfunnet – ha råd med et ønsket inngrep.

NoCut-metoden i følge klinikken HealthDeals har samarbeid med

NoCut er det siste av alle laserinngrep og er en videreutvikling av LASIK-metoden. Allerede for åtte år siden utførte vi LASIK og da lasermaskiner ble utviklet, ble det mulig å utføre NoCut. Etter å ha intervjuet klinikken, viste nettopp dette seg til å være grunnen hvorfor klinikken valgte denne metoden. Klinikken innså at metoden var betydelig sikrere, og det fikk avgjøre saken. Lokale kirurger har over 20 års erfaring med mikrokirurgiske øyeoperasjoner og har gjennomført over 40 000 operasjoner på klinikken. De er overbevist om at de kan tilby deg det beste alternativet for deg som pasient. Som er selv sier: “dine øyne er vårt fokus”. Noe annet hadde vært rart. Uten å blinke legger de til at den vanligste kommentaren etter en laseroperasjon er “hvorfor gjorde jeg dette ikke før?”. En kommentar som de aldri blir slitne av å høre.

De fleste øyeklinikker bruker metoden LASIK for å korrigere nærsynthet, langsynthet eller astigmatisme. Men Vårda Øyeklinikk har vagt å bruke NoCut-metoden. Den andre metoden fungerer også veldig bra, og har en kortere helbredningstid, men skaper et “lokk” eller en såkalt flik på øyet som aldri vokser fast og i verste fall kan forårsake store komplikasjoner og øker risikoen for infeksjoner eller verre syn.

Om HealthDeals

HealthDeals er en unik online plattform som retter seg mot kunder som vil finne best mulig pris på kirurgi og kosmetisk behandling. Samtidig hjelper de selskaper å markedsføre sine merker på en høyst attraktiv måte og annonsere gjenstående plasser for å nå maksimal salgskapasitet.

HealthDeals tilpasser seg til den teknologiske utviklingen og Internett-bruken som er fremherskende, for å gjøre hverdagens til den enkelte kunden lettere. Vi pruter den beste prisen for deg.

HealthDeals pruter de beste prisene gjennom selskaper som har ledige plasser. Prisreduseringer er bestemt på 30-50 % og ikke mer, noe som betraktes som skadelig.

Stort fokus på høy kvalitet via ekte samarbeid - hvilket alle kunder ønsker når det kommer til noe så viktig som en kirurgisk behandling.