Qicraft Norway

Healthy people, healthy planet

Pressemelding   •   mar 14, 2018 14:47 CET

Dra på trening og gjør en forskjell - LET´S MOVE FOR A BETTER WORLD.

Leter du etter en god grunn til å stå opp og dra på trening? Technogym som er verdens ledende aktør innen velvære- og trening, gjennomfører på nytt kampanjen Let's move for a better world.

Ved å bli med på denne globale kampanjen, kan du gjøre noe bra både for deg selv og andre.
Om lag 1000 treningssenter, fordelt på 29 land over hele verden er med i årets Let`s move for a better world kampanje, som gjennomføres fra 12.-31. mars.

Oppdag LET´S MOVE FOR A BETTER WORLD

Jo mer du trener, jo mer donerer du! Last ned Technogym sin App eller klikk deg inn på Technogym.com for å finne ditt nærmeste treningssenter, gjennom Gym Finder. Målet for hvert senter er sammen med deg å samle mest MOVE´s, og dette gjøres gjennom selve treningen.

Hvordan samle MOVEs

All aktivitet måles i MYWELLNESS CLOUD

All din aktivitet i kampanjeperioden, måles gjennom Technogym sin app – MYWELLNESS CLOUD.

Treningssenterets totale innsamlede MOVE´s etter kampanjen oppsumeres på et globalt leaderboard. Ved å samle inn et visst antall MOVE´s gis treningssenteret muligheten til å bestille treningsutstyr, som de valgfritt kan donere til en skole eller offentlig institusjon, som skal bidra til å bekjempe overvekt og innaktivitet.

Oversikt over antall MOVE´s

600 000 Moves gir en premie hvor du kan bestille produkter fra oss for
nok 2 500

2 000 000 Moves gir en premie hvor du kan bestille produkter fra oss for
Nok 10 000

3 000 000 Moves gir en premie hvor du kan bestille produkter fra oss for
Nok 30 000

Bli med på Let's Move for a Better World du også!

Qicraft er Nordens største leverandør og samarbeidspartner av treningsutstyr med tilhørende løsninger.

Vi leverer treningsutstyr av høy kvalitet med tilhørende programvare, utfører teknisk service og tilbyr prosjektkompetanse for å sikre gode resultater. Markedet vårt er bedrifter, treningssentre, helse og rehabilitering, hotell og private hjem.