TV 2

Her er årets "Skal vi danse"-par

Pressemelding   •   aug 12, 2015 15:08 CEST

Lørdag 29. august er det premiere på "Skal vi danse" på TV 2. Nå er årets dansepar klare.

Årets dansepar er:

Evenyrer Samuel Massie og Marianne Sandaker
Programleder Katarina Flatland og Tom-Arild Hansen
Sjaman Gro-Helen Tørum og Ivo Havranek
Programleder Gunvor Hals og Kai André Lillebø
Artist Adelén og Benjamin Jayakoddy
YouTuber PelleK og Anette Stokke
Konditor Pascal og Mai Mentzoni
Skuespiller Gitte Witt og Andre Nilsen
Gründer Christopher Mørch Husby og Maria Sandvik
Artist Ida Maria og Glenn Jørgen Sandaker
Artist Stian «Staysman» Thorbjørnsen og Alexandra Kakurina
Sportskommentator Mads Kaggestad og Therese Cleve-Stiansen

Disse profesjonelle danserne er nye i "Skal vi danse" i år: Ivo Havranek, Benjamin Jayakoddy, Mai Mentzoni og Andre Lundal Nilsen.

Disse profesjonelle danserne har deltatt tidligere (antall deltakelser i parentes): Marianne Sandaker (6), Tom-Arild Hansen (2), Kai André Lillebø (1), Anette Stokke (2), Maria Sandvik (4), Glenn Jørgen Sandaker (7), Therese Cleve-Stiansen (7), Alexandra Kakurina (6). Kakurina har også være dommer i en sesong av "Skal vi danse".

Skal vi danse har premiere lørdag 29. august på TV 2. Årets programledere er Katrine Moholt og Didrik Solli-Tangen.

TV 2 er Norges største kommersielle tv-kanal og en av landets sterkeste merkevarer. TV 2 er en del av mediehuset TV 2, og virksomheten omfatter både tv, internett, mobil samt nye interaktive plattformer. Mediehuset TV 2 står bak en rekke etablerte merkevarer som TV 2, TV 2 Nyhetskanalen, TV 2 Zebra, TV 2 Bliss, TV 2 Sportskanalen, TV 2 Humor, TV 2 Sumo, TV2.no, TV 2 Mobil og TV 2 Skole. TV 2 er et selskap i vekst, og det drives betydelig forretningsutvikling knyttet til morgendagens medier.