Kondomeriet

Her er gavene du burde gi til kjæresten på Valentine's

Pressemelding   •   jan 26, 2017 14:33 CET

Gjør noe annet denne Valentinsdagen, la sjokoladen ligge i butikkhyllen og anledningen til å gi sexlivet en kickstart. Det er ingen hemmelighet at et godt sexliv forsterker forholdet.

Rampete?

Hva med å ta frem ditt frekke jeg og gjøre noe litt rampete i år? Ikke tenk for komplisert, det skal være gøy for begge parter. Hva med en enkel klitorisvibrator til henne, eller et Tenga masturberingsegg til han. Perfekt til lek alene, men også sammen. Ønsker dere å være enda frekkere fører Kondomeriet også den originale Fifty Shades-kolleksjonen! Her finner du alt fra vibrerende penisringer, kilefjær, pisker og håndlenker. Ønsker dere å ta kvelden helt ut har den nye Darker-serien flere kits som alt dere trenger til en myk og spennende inngang til bondage.

Romantisk?

Vis din kjære at du elsker han eller henne, og gi kjæresten ekstra god behandling denne dagen. Gi en erotisk gave, eller sett av en kveld hvor dere er i fokus. Prøv et erotisk spill, gi en kjærlig massasje med en deilig massasjeolje.

Smør partner inn med en deilig massasjeolje eller massasjekrem, og masser partner fra topp til tå. Varmen som massasjen fremkaller får spente muskler til å slappe av og den økte blodsirkulasjonen bringer med seg næring og oksygen til vevet og bidrar til å fjerne avfallsstoffer fra kroppen. En god massasje er kan også være pirrende forspill.

Erotisk hjertespill: 149,-

Shunga massasjekrem pære: 169,-

Shunga massasjekrem frukt: 169,-

Kama Sutra massasjeolje: 239,-

Gagball Fifty Shades Darker: 649,-

Fifty Shades Darker - Dark Desire kit: 679,-

Siden 1989 har Kondomeriet vært ledende innen salg av sexleketøy og erotikk i Norge. Vår oppskrift på suksess er å ta kundene på alvor, vi gir god service og er seriøse innen den bransjen vi representerer.

Vi ønsker å formidle vår kunnskap på en frigjort og leken måte. Det skal være enkelt for våre kunder å finne den informasjonen de ønsker. Dette gjør vi ved å være tilgjengelig med dyktige medarbeidere i våre butikker, på kundeservice og ha gode nettsider.

I dag består Kondomeriet av 10 butikker og en nettbutikk.