Aspire Brands AS

Her er vinnerne av KICKS Beauty Awards 2016!

Pressemelding   •   apr 29, 2016 12:00 CEST

Flere tusen beautyentusiaster har sagt sitt i Nordens største Beauty Award, og nå er vinnerne kåret. I løpet av tre uker var det fritt frem for alle å gå inn på kicks.no for å anmelde sine skjønnhetsfavoritter innenfor makeup, duft, hudpleie og hårpleie. Over 22 000 skjønnhetsinteresserte kvinner og menn har sagt hva de mener og resultatet er 47 vinnende produkter.

Vinnerne kan du se på linken under.

Vinnerne Kicks Beauty Awards 2016

Batiste Dry Shampoo Original stakk av med seieren i kategorien Best Dry Shampoo!

Under følger noen av kommentarene:

"Perfekt til en rask oppfriskning av håret! Dufter godt, tryller bort den fete følelsen og gir volum! "

"Den beste tørrsjampoen på markedet, lukter friskt og godt!"

"Den beste tørrsjampoen jeg har prøvd! Denne etterlater håret glatt, uten å floke seg. Den gjør rett og slett jobben!"

"Gir volum og tekstur til tynt hår. Bra pris!"

Aspire Brands AS er et strategisk distribusjons selskap innen helse og skjønnhetsmarkedet. Fra Fredrikstad og Sarpsborg distribuerer og bygger vi varemerker i Europa og Midtøsten. Vårt mål er å bli den største distributøren i Europa målt i antall markeder vi dekker. Vi leverer ekspertisen som skal til for å øke salget, bygge merkevaren og utvide distribusjonen.

Aspire Brands har også egne kontorer i USA og Australia.