Tura Scandinavia AB

Herdet glass for smartphone

Pressemelding   •   jul 17, 2013 10:00 CEST

Tilbehørsspesialisten Hama lanserer beskyttende herdet glass for Samsung Galaxy S4 og iPhone 5. Et herdet glass gir svært god beskyttelse for smarttelefonens sensitive skjerm. Den beskytter mot fingeravtrykk, riper og mot en kostbar reparasjon av skjermen dersom en ulykke skulle inntreffe. Det herdede glasset er svært transparent og gir en lystransmisjon på opp til 98%. Den er lett å påføre uten at bobler oppstår. Glasset festes elektrostatisk, uten bruk av lim eller andre festemidler. Glasset kan fjernes uten å etterlate rester. Det følger med en antistatisk mikrofiberklut for rengjøring sensitive skjermer.
Hama distribueres i Norden av Tura Scandinavia AB

Art.nr.: 15439 – Hama iPhone5 skjermbeskyttelse herdet glass
Art.nr.: 15634 – Hama Samsung Galaxy S4 skjermbeskyttelse herdet glass

Facebook: Tura Scandinavia AB - Norge

For mer informasjon, kontakt Brand Manager - Lucas Seglert

For bestilling, kontakt Sales Support
E-post: ordre@turascandinavia.com
Hjemmeside: www.turascandinavia.com

Tura Scandinavia AB er en ledende nordisk distributør av tilbehør innen sterkstrøm & hvitevarer, lyd & bilde, data, foto & video, gaming, hjem & fritid, mobil og GPS. Selskapets filosofi bygger på viktige hjørnesteiner som bredt sortiment, sterke varemerker og raske leveranser. Tura Scandinavia AB ble grunnlagt i Göteborg i 1976 og bedriver i dag virksomhet i Sverige, Danmark, Finland og Norge. Hovedkontoret ligger i Kungsbacka og logistikksenteret ligger i Nässjö, Sverige. Totalt 135 personer jobber på Tura Scandinavia AB som omsetter for i underkant av en milliard svenske kroner. Vår vision er å være den beste og mest inspirerende partneren for våre forhandlere.