Alfasoft AS

High-Performance and Low-Latency C++ -- Herb Sutter

Pressemelding   •   feb 28, 2017 14:57 CET

For første gang på mange år er Herb Sutter tilbake i Europa med sitt 3-dagerskurs. Kurset vil gå nærmere inn på parallellisering, effektivitet, moderne hardware og C++11/14/17. Herb vil gi deltakere kunnskapen og forutsetningene som kreves for å lage høy-ytelses og lav-latens kode i dagens moderne systemer gjennom å bruke C++11/14/17. Kurset retter seg mot avanserte C++ utviklere, gjerne med noe kunnskaper rundt parallellisering.

Den verdenskjente Herb Sutter er formann i ISO C++ komitéen, forfatter av flere bøker og hundrevis av tekniske artikler, inkludert den velkjente “The Free Lunch Is Over”.

Kurset holdes på engelsk av Herb Sutter i Kista, like utenfor Stockholm, 25.-27. april. Da kurset allerede begynner å bli fulltegnet anbefaler vi å ikke vente med å melde deg på.

Detaljert kursbeskrivelse og registrering

For mer info kontakta:
Alfasoft - David Farnebo
david @ alfaosft.se

Mediakontakt
Peter Masurat, Alfasoft, Tel. +46 (0)31 604 380
E-mail:peter @ alfasoft.se Web: www.alfasoft.se

Alfasoft AS ble etablert i August 2002 som en kompetansetung distributor av teknisk-vitenskapelig programvare. Alfasoft AS har som formal å skape ökt interesse, innsikt og bruk av programvare innen undervisning, forskning, offentlige prosjekter og bedriftsprosjekter.