Odd S. Nielsen Frisørsalong A/S

Hodebunnsproblemer

Pressemelding   •   jun 09, 2014 21:41 CEST

Det å finne balanse i både å være ren og ha en fungerende/tilstedeværende syrekappe (hudens egen beskyttelse) er viktig.

Alt for ofte blir den naturlige balansen og motstandsdyktigheten redusert på grunn av overvasking.
Dette provoser frem problemer.

Andre underliggende faktorer setter oss i en sårbar tilstand, eller bygger seg opp som blokkeringer og hindrer at huden «puster» normalt. Dette medfører på kort sikt avfallsopphopninger med forskjellige følgeproblemer.

Belegg i hodebunnen, fet i hodebunnen, tørr hodebunn, flass i hodebunnen, proriasis i hodebunnen, irritasjoner i hodebunnen er eksempler på tilstander det er lurt å håndtere på en riktig måte.

Det er også sammenheng mellom problemer i hodebunnen og urenheter i ansiktet.
En blokkert hodebunn kan gi urenheter og akne-problemer andre steder på kroppen, spesielt i ansiktet.
Dette er ikke et uvanlig problem for pubertet og unge voksne.

Hvis du opplever problemer i hodebunnen ta kontakt med (Odd S. Nielsen Frisørsalong AS). Vi har lang erfaring med å behandle bl.a. blokkert hodebunn og kan gi nyttige råd for å forebygge hodebunnsproblemer.

Odd Friis Nielsen er Hårolog og har mesterbrev i frisørfaget og stiftet salongen i 1983 .

I tillegg til en lang bakgrunn innen frisøryrket, har vi over 30 års unik erfaring og kompetanse innen behandling av hodebunnsproblemer og hårskader og har daglig behandlet kunder som har hatt hodebunnsproblemer som kronisk kløe, hudutslett grunnet manglende drenering i hodebunn og mange tilfeller av psoriasis i hodebunn.

Web: www.friisn.com
WebShop: www.harologishop.no