Høyskolen Kristiania

Høyskolen Kristiania lanserer nytt EVU-program

Pressemelding   •   mai 12, 2016 13:05 CEST

Høsten 2016 lanserer Høyskolen Kristiania Etter- og videreutdanningsprogrammet Professional Programs; intensive todagerskurs med akademisk forankring og praktisk relevans.

I kursene som inngår i Professional Programs møter du våre fremste fagpersoner. Kursmenyen har et bredt spekter innen salg, markedsføring, innovasjon, ledelse, kommunikasjon og HR- og personalledelse. Retoriker Kjell Terje Ringdal, kommunikasjonsrådgiver Nils M. Apeland, førsteamanuensis Helene Tronstad Moe, samt førstelektor Elin Ørjasæter er blant kursholderne.

Professor Lars E. Olsen er fagansvarlig for kursene, og i tillegg kursholder innenfor sine fagfelt; forbrukeratferd og merkevarestrategier.
- Professional programs er dagsaktuelle kurs som er tett på næringslivet, med de beste fagfolkene vi har på høyskolen. På tross av et nedgående marked totalt, ser vi at EVU-kurs fortsatt er populære. Vi har stor tro på at Professional Programs har stor nytteverdi for mellomledere, og vil være en god arena for å møte bransjekolleger og for å lære av noen av landets beste foredragsholdere, forteller Lars E. Olsen.

Professional Programs er rettet mot mellomledere, linjeledere, spesialister og HR-arbeidere, samt personer med ambisjoner om å bli mellomledere, både i offentlig og privat sektor. Kursrekken gir deltakerne mulighet til å fordype seg innen tema som blant annet forbrukeratferd, retorikk, rekruttering, internkommunikasjon og arbeidspsykologi.

- Vi tar opp konkurransen om EVU-markedet i Oslo, og skal tilby relevante kurs som vil oppgradere kompetansen til kursdeltakerne innenfor områdene vi er best på, avslutter Lars E. Olsen.

Informasjon:

• Hver modul består av to samlinger, hvor hver samling varer fra 09.00-15.00
  • Gjennomføringen av kursene er en kombinasjon av forelesning, caseøvelser og diskusjoner
  • Kursbevis mottas etter endt kurs
  • 11.900,- kroner per modul, inkludert varm lunsj, kaffe og frukt
  • Gjennomføres i lyse lokaler hos Christiania Qvartalet
  • 21 kurs totalt; 9 kurs høst 2016, 12 kurs vår 2017
  • Les mer om Professional Programs og finn kursoversikt her: http://kristiania.no/videreutdanning

Kontakt:

Fakta om Høyskolen  Kristiania

• Høyskolen Kristiania ble grunnlagt i 1914 og har utstedt over tre millioner vitnemål.
  • Høyskolen Kristiania har i dag ca 8.000 studenter fordelt på studiesteder i Oslo, Bergen, Trondheim og på nett.