Ladbrokes Norge

Hvem blir den norske OL-helten?

Pressemelding   •   jan 28, 2010 16:11 CET

Det er hersker liten tvil blant de internasjonale bookmakerne om at Norge har gode sjanser for edelt metall i Vinter-OL i Vancouver. Spørsmålet er hvem blir den største OL-helten? Skal vi tror bookmakeren Ladbrokes blir det en kamp mellom skiskytterkongen Ole Einar Bjørndalen og langrennsesset Petter Northug. Ladbrokes tilbyr 21,00 i odds dersom Bjørndalen tar 4 gull. Det samme gjør de dersom Nurthug henter hjem alle de individuelle gullmedaljene.

Aksel Lund Svindal og Marit Bjørgen er andre utøvere som nevnes hos bookmakeren.  Marit Bjørgen utklasserte konkurrentene i NM og reiser til OL med ekstrem selvtillit.

”Når det gjelder Norges største medaljehåp setter jeg en liten knapp på Northug, men han må nok se opp for blant annet Lucas Bauer som viste veldig god form i ”Tour de Ski. Grunnen til at Bjørndalen rangeres bak Northug er av de små marginene som finnes i skiskyting. En millimeter kan avgjøre om det blir gull eller fiasko ,” sier Per Scavenius, myndighetskontakt for Ladbrokes Norge.

Aktuell odds:

Nøyaktig fire 81,00

For mer informasjon:

www.ladbrokes.com

Direkte til odds; http://sports.ladbrokes.com/no-no/OL---Vinter/Ut%C3%B8verspesialerOL---Vinter/Ut%C3%B8verspesialer-t210005380

Kontaktperson: Per Scavenius, Myndighetskontakt Ladbrokes Norge, Telefon: +47 22 823647, +47 90989939,mail: per.scavenius@ladbrokesnorge.no

Ladbrokes ble grunnlagt i 1886 og er en verdensledende spilloperatør med 2925 spillbutikker og 16,394 ansatte. Ladbrokes har over 3 millioner registrerte kunder fra 200 land og selger spilltjenester på 18 språk.