A/S Norske Shell

Hyggelig gjensyn

Pressemelding   •   jun 16, 2011 14:50 CEST

Det ble et hyggelig gjensyn for mange kunder, da 17 Shellstasjoner i går fikk bemannet kjørebane etter over 30 års fravær.

-          Mange kunder ble svært overrasket over å møte personell i kjørebanen, og jeg fikk inntrykk av at de synes denne ekstraservicen var hyggelig, forteller Lars Gunnar Svendsen som driver Shell Mortensrud i Oslo.

Svendsen var i går selv ute og betjente kunder i kjørebanen på lanseringsdagen.

-          Fremover kommer vil til å ha personell ute i kjørebanen alle hverdager, og vi er spent på hva dette betyr for stasjonen i de tre månedene prøveprosjektet pågår. Allerede nå ser det veldig positivt ut og som noe vi ønsker å fortsette med, kommenterer han.

Det ble stor interesse for Shells satsing da saken ble kjent i går.

-          Det er tydelig at vi har truffet godt med å gjeninnføre bemanning i kjørebanen. Shell var først ute med selvbetjente stasjoner i Norge, og nå er vi igjen først ute med å relansere denne tjenesten. Vi tror dette er noe kundene våre ønsker, og dersom dette blir en suksess vil vi satse mye større i neste runde, sier Fartein Kjørsvik som er direktør for bilistmarkedet i Shell.

Kjørsvik fikk selv oppleve kundenes reaksjon da Shell sparket i gang onsdag.

-          For noen er dette et lykkelig gjensyn med en tjeneste som forsvant for mange år siden, mens for andre blir det en helt ny opplevelse at det kommer en stasjonsansatt og vil fylle tanken din, peile oljen og vaske frontruten. Og det var virkelig gøy å se så mange smilende fjes som mottok denne ekstrasevicen, avslutter han.

Følgende stasjoner tilbyr Shell Ekstraservice:

SHELL SVINESUND E6, Berg i Østfold

SHELL ÅS, Ås

SHELL HAFSLUND, Sarpsborg

SHELL MORTENSRUD, Oslo

SHELL MJØNDALEN, Mjøndalen

SHELL STORMYRA, Bodø

SHELL SELE, Voll

SHELL LONE, Haukeland

SHELL KJELLSTAD, Lier

SHELL STRØMSØ, Drammen

SHELL TORSHOV, Rindabu