AshleyMadison.com

I disse byene bor flest utro mennesker – det er grunn for kvinner å passe på denne byen!

Pressemelding   •   apr 24, 2013 08:15 CEST

Nettsiden Ashley Madison er rettet mot personer som er på leting etter affærer. Siden har allerede over 34 000 medlemmer i Norge. Nettsiden innen utroskap avslører spennende fakta om sine brukere.

Hovedstaden Oslo leder overlegent brukerstatistikken. Nesten 22 % av alle besøkere på nettstedet er allerede fra hovedstaden. Med andre ord betyr dette at 7600 personer er på jakt etter en å ha et sidesprang med.

Norges tredje mest befolkede by Fredrikstad har over 6000 medlemmer på AshleyMadison.com og blir den nest livligste sidesprangsbyen i Norge.

Når det gjelder de andre norske byene følger antallet av folk på leting etter utenomekteskapelige forhold byenes folketall. Andre topp-5 sidesprangsbyer er Stavanger (hver tiende av alle brukere), Bergen (9,7 % av brukere) og Drammen (8,9 %).

Kvinne, ta ikke ektemannen din med til Fredrikstad!

Når man tilpasser mengden av utro mennesker til byens folketall, klatrer Fredrikstad på toppen av statistikkene. Nesten hver tiende beboer i Fredrikstad er bruker av AshleyMadison.com– og tallet inkluderer faktisk alle beboere i byen, også barn og eldre.

Fredrikstad topper også statistikken av antallet utro kvinner. 34 % av registrerte brukere her er kvinner. Til sammenlikning finnes det forholdsmessig flest kvinner i Oslo eller 36 % av brukerne. Folketallet i Oslo er nesten tidobbelt sammenliknet med Fredrikstad, men i Fredrikstad bor flest unge kvinner som er på leting etter et sidesprang.

De eldste utro menneskene finnes både i Drammen og i Fredrikstad. De yngste utro makene bor derimot i Bergen, Kristiansand og Stavanger.

Tilleggsopplysninger:

Timo Uusi-Kerttula
Utviklingssjefen for virksomheten i Europa
Tlf: +358 50 328 2662
timo.uusi.kerttula@avidlifemedia.com

AshleyMadison.com er verdens første kontaktside beregnet for opptatte personer, som ble opprettet i 2002 av canadieren Noel Biderman, verdenskjent som ”kongen av utroskap”. AshleyMadison.com er etter Facebook det nettstedet som øker mest i brukerantall og har for øyeblikket over 18 millioner brukere over hele verden. Medregnet Norge, fungerer tjenesten i 26 land, og nye brukere logger seg inn i tjenesten hvert 6,5 sekund. Tjenesten ble åpnet i Norge i januar i 2013.