Fast Forward Management & Event AS

I vinter legger vi til rette for enkel betaling og donasjon på sesongens store familiefestival - Burton Mountain Festival ønsker Sparebank 1 og mCASH velkommen ombord!

Pressemelding   •   jan 09, 2017 12:42 CET

Burton Mountain Festival er rett rundt hjørnet. Med et spennende program for alle aldersgrupper har enhver familie som liker uteaktiviteter mye spennende i vente. Nytt av året er et samarbeid med mCASH som gjør opplevelsen enda rikere.

Burton Snowboards legger snart ut på veien til noen av landets beste skianlegg med aktiviteter, konkurranser og moro for hele familien.

Lekende lett betalingsløsning

I år har festivalen inngått et samarbeid med mobilbetalingstjenesten mCASH fra SpareBank 1. Dette åpner for at publikum får tilgang til svært gode tilbud fra både Burton og partnere av festivalen. Vi setter opp en egen mCASH-kiosk der SuperDeals legges ut gjennom hele sesongen – både i arenaen og i våre digitale kanaler. Det blir eksklusive tilbud fra Burton og partnere gjennom sesongen!

– På alle steder vi drar, kommer vi for eksempel til å ha eksklusivt salg av de populære Burton Riglet-brett for de minste. Dette er noe vi vet at mange besøkende kommer til å sette stor pris på, og det er en sann glede å endelig gjøre disse tilgjengelig for venner og fans, sier daglig leder i Fast Forward Management & Event, Jan Erik de Lange Gullaksen.

I tillegg til de normale smaksprøvene, får de besøkende mulighet til å kjøpe velsmakende økologisk mat under arrangementet. Overskuddet doneres til vår samarbeidspartner Røde Kors. Dette kjøpes direkte i den digitale mCASH-kiosken til en hyggelig pris.

– Det er utrolig gøy å kunne bidra på Burton Mountain Festival! Festivalen har et bunnsolid konsept med gode verdier vi kjenner oss igjen i – rekruttering til idrett er viktig for både mCASH og SpareBank 1. Festivalen legger til rette for sunn utendørsaktivitet, samt lavterskeltilbud for barn og unge. Det digger vi!, sier markesdirektør i mCASH, Hanne Norstrøm-Ness.

For tiden jobbes det også med et eget konkurranse-konsept for gjester på arenaen.

For mer informasjon, vennligst kontakt:

Daglig leder i Fast Forward Management & Event

Jan Erik de Lange Gullaksen

T: 408 29 858

E: janerik@ffw.no

Markedsdirektør i mCASH

Hanne Norstrøm-Ness

T: 90 91 08 95

E: hanne.norstrom-ness@sparebank1.no

Om mCASH

mCASH var først ute med mobilbetaling i Norge. Tjenesten ble kjøpt opp av SpareBank 1-alliansen i 2015, og har nå 500.000 brukere og kan benyttes over 9.000 steder. Disse inkluderer blant annet Bunnpris, G-Sport, Intersport, Interflora, NSB, Ruter og Flybussen. Tjenesten omfatter fakturabetaling, vennebetaling, betaling i butikk, betaling på idrettsarrangementer og fotballstadioner, loppemarkeder, netthandel på mobil etc. mCASH er den mest komplette mobile betalingsløsningen i markedet. mCASH er per i dag å finne i over 9500 utsalgssteder.

Om Burton Mountain Festival

Burton Mountain Festival er et amerikansk konsept som er tilpasset Norske destinasjoner og publikum. Snowboard og freeski aktiviteter for alle aldersgrupper. Sunn mat og drikke servering i arena. Publikums aktiviteter med kule premier, DJ`s fra KISS radio og mye mer. Alt gratis! Les mer om festivalen her: Burton Mountain Festival.

I Fast Forward Management & Event klekker vi ut de sprekeste ideene og utvikler de beste konseptene – og gjennomfører dem. Vi skaper opplevelser og oppmerksomhet, karrierer og merkevarer – vi skaper verdier!