Ikomm

Ikomm åpner Hamarkontor

Pressemelding   •   jan 22, 2016 09:16 CET

Ikomm AS fra Lillehammer har denne uken åpnet et nytt kontor på Hamar. Dette gjøres for å ha bedre nærhet til eksisterende kunder og for å posisjonere selskapet i forhold til den veksten vi forventer å få i Hamar regionen og Hedmark fylke. Kontoret vil foreløpig ikke ha fast åpningstid for publikum, men betjenes ved behov av våre ansatte.

Det forventes at det er Ikomms Marked & Rådgivnings avdeling som vil bruke kontoret mest i starten, siden våre folk er mye på reise mellom våre kunder, men nå også får muligheten til å invitere til møter i egne Ikomm lokaler på Hamar.

Ikomm leverer tjenester til flere bedrifter i området, som vi ønsker å følge opp enda bedre med denne etableringen.

Hamar og Hedmark er et marked Ikomm har definert som satsningsområde, hvor vi nå også vil jobbe mer aktivt med SMB markedet. Med ny plattform kan vin raskt og billig hjelpe organisasjoner i skyen, noe vi har ambisjoner om å gjøre for mange bedrifter.

Totalleverandør av IKT tjenester. Smartere Sammen.