Infratek ASA

INFRA - Endringer i konsernledelsen i Infratek ASA

Pressemelding   •   des 10, 2009 09:31 CET

Konserndirektør Heidi Ulmo har valgt å si opp sin stilling som CFO i Infratek ASA for å begynne som senior rådgiver i DnB NOR Markets, Corporate Finance.

Heidi Ulmo har vært CFO i Infratek ASA siden selskapet ble børsnotert i desember 2007 og vært en del av konsernledelsen. Hun tiltrer stillingen i DnB NOR Markets 1. juni 2010.

"Jeg er glad for å ha fått være med på å etablere Infratek som en ledende nordisk aktør innen kritisk infrastruktur. Jeg ser frem til fortsatt å bidra til Infrateks utvikling frem til jeg starter i ny jobb våren 2010", sier Heidi Ulmo.

"Heidi har vært en svært viktig bidragsyter i børsnoteringen av Infratek, og senere kjøp og integrasjon av Fortums entreprenørvirksomhet, i prosessen med å etablere Infratek som nordisk konsern. På vegne av styret og konsernledelsen i Infratek takker jeg for den solide innsatsen Heidi har nedlagt i konsernet. Vi skulle gjerne hatt henne med videre", sier konsernsjef Bjørn Frogner.

Infratek ASA
Oslo, 10. desember 2009

For ytterligere informasjon, vennligst kontakt:
Bjørn Frogner, konsernsjef: +47 913 79 505 eller bjorn.frogner@infratek.no

Om Infratek ASA:
Infratek er en ledende nordisk totalleverandør av tjenester innen bygging, drifting og sikring av kritisk infrastruktur, først og fremst energibærere, telekom og høysikkerhet. Konsernet har 2 000 ansatte. For ytterligere informasjon, se www.infratek.no.