Drabant Music

Inge Bremnes ute med ny singel og musikkvideo

Pressemelding   •   nov 11, 2016 10:56 CET

Fredag betyr ny musikk, og i dag kom en nydelig låt fra Inge Bremnes. Hør «Ikaros» her!

Myten om Ikaros er fortellingen om en ung mann som forsøker å fly. Utstyrt med vinger laget av fjær og voks, ignorerer han beskjeden om å ikke fly for nært solen. Solens hete smelter vingene, så Ikaros styrter. Men hva skjer etterpå? Hva gjør man når man har gjort noe man ikke skulle?

Ikaros er en låt om å angre. Om å se tilbake på hva man har gjort, og hva som skjer når man begynner å høste frøene man har sådd.

Se musikkvideoen til «Ikaros» her

Inge Bremnes er en ung nordnorsk artist og låtskriver fra Kvæfjord i Troms. Med sitt personlige uttrykk og særpregede stemmemateriale, flettet sammen med inspirasjon fra blant annet Jeff Buckley, Coldplay, Sigur Rós og Asgeir Trausti, har Inge imponert på konserter og turnéer både i Norge og England. «Ikaros» er første låta ut fra hans kommende debutalbum Mellomspill som kommer i februar

// Følg Inge Bremnes på FacebookInstagram og Twitter for oppdateringer //

Drabant Music er et nyoppstartet plateselskap som jobber med CC Cowboys, Raga Rockers, deLillos, The Dogs, Tommy Tokyo, Natasja Holmboe, Zuma, Narum og Waaktaar & Zoe.