Nyhetstips

Innfører kvalitets- og fornøydgaranti

Pressemelding   •   jan 20, 2010 08:59 CET

Rørleggersentralen AS utvider sine garantier og innfører ”Kvalitet- og Fornøydgaranti” på alle utførte oppdrag. Rørleggersentralen AS har som målsetning å alltid levere ”Service og Kvalitet til Avtalt Tid”. For å bekrefte og garantere vår kvalitet- og kundefokus, innfører vi derfor ”Kvalitet- og Fornøydgaranti”, i tillegg til vår allerede eksisterende ”Oppmøtegaranti”.
Rørleggersentralen AS ønsker med dette å løfte fokus og heve standarden innen rørleggerbransjen, når det gjelder fagmessig korrekt utført arbeid og ”yrkesstolthet”. Årets start med en rekke frosne rør er et godt eksempel på at det dessverre utføres mye slett arbeid,  både av ufaglærte og faglærte håndverkere !
Rørleggersentralen AS garanterer med dette å alltid utføre fagmessig korrekt arbeid til avtalt tid. Dette tør vi garantere på grunn av vår unike bedriftskultur som blant annet består av felles frokost hver dag, hvor kvalitet, yrkesstolthet og kundefokus, i tillegg til en sunn start på dagen, er tema hver dag fra klokken 0730-0800.
HVA INNEBÆRER VÅR ”KVALITET- OG FORNØYD GARANTI” ?
Vi garanterer at alt vårt arbeid er fagmessig korrekt utført i henhold til sanitærreglementet og gjeldende forskrifter.
Ved eventuelle feil eller mangler på utført arbeid eller materiell, vil vi umiddelbart og innen rimelig tid rette opp i dette. Hvis vår oppretting ikke står til våre kunders forventning og som avtalt, gir vi inntil 10% rabatt på utført arbeid !
Dette er en naturlig utvikling av vår kvalitetsfokus og skal bidra til vårt mål om null feil og alltid fornøyde kunder, sier Daglig leder Gunnar Ludvigsen. Rørleggersentralen AS kan se tilbake på nok et fremgangsrikt år som ble belønnet med nok en diplom som ”Gaselle-bedrift”. Vi ser på dette som en bekreftelse på at vi innestår for vår bransjeorganisasjon NRL (Norske Rørleggerbedrifters Landsforening), sin kampanje ”Skikkelig rørlegger”.

For ytterligere informasjon, vennligst kontakt
Gunnar A. Ludvigsen, Daglig Leder, Rørleggersentralen AS
Telefon: +47 23 03 54 00, e-post: gunnar@rorleggersentralen.no