Compass Fairs AS

Innholdsrik boligmesse i Kongsberg

Pressemelding   •   mai 07, 2014 08:43 CEST

Nå rigges det til boligmesse i Kongsberghallen, og dørene åpner fredag 9. mai kl. 12. Arrangøren frister med dyktige utstillere, deriblant mange lokale, og det vanker tilbud på produkter og tjenester til boligen til priser man kun får på messen.

Nye hagemøbler eller hjelp til oppussingen?
Nordmenn fortsetter å oppgradere boligen sin og stadig flere søker hjelp til dette arbeidet.
Boligmessen i Kongsberg har en rekke utstillere innen alt fra bad, garderobe, kjøkken, kjøkkenfornying og tak til varmepumper, lyd og bilde, garasje, glassmester, hagemøbler og håndverkertjenester – ca. 50 utstillere alt i alt. Messen ivaretar også de som bare ønsker en enklere hverdag. - Du kan blant annet få supre priser på kvalitetskjøkkenmaskiner. Dyktige kokker demonstrere hvordan man kan lage god mat fra bunnen av med et av markedets mest robuste kjøkkenmaskiner, og det vanker smakebiter, forteller prosjektleder Hans Christian Olsen. – Er du lei av å klippe plenen, kan du investere i en gressklipperrobot til ekstra god messepris og heller bruke tiden din på andre oppgaver!

Møt Otto
Foruten de flotte utstillerne er Otto Robsahm messens trekkplaster, og han kommer til Kongsberghallen både lørdag og søndag. Handymannen, som er best kjent som Sinnasnekker’n fra TVNorge, holder foredrag begge dagene, og vil blant annet inspirere publikum til å tenke riktig når de setter i gang med prosjektene sine. Lørdag kl. 14 arrangerer han konkurransen «Handy Girl».

Barnepark og café
Mens barna koser seg i barneparken med tilbud om tegning, hoppeslott, film og ansiktsmaling, kan de voksne bruke tiden i ro og mak på messen. - Vi har selvsagt cafe, så helgekosen kan du ta hos oss, smiler Olsen avslutningsvis.

Tidenes største messekonkurranse
Hedalm Anebyhus har lagt to hus og en dobbelgarasje i premiepotten på tidenes største messekonkurrranse, og premiene er verdt 2,5 millioner kroner! Registrering pågår elektronisk på messen fra den åpner på fredag til søndag kl. 15, og landsfinale arrangeres i november.

Les messeavisen og oversikt over utstillere her.

Åpningstider:

Fredag kl. 12 – 19
Lørdag kl. 10 – 18
Søndag kl. 10 – 17

Prosjektleder: Hans Christian Olsen
Mob: 906 28 662
E-post: hans.christian@boligmesse.no

Siden 1997 har Compass Fairs AS arrangert sin egen “Gjør Din Bolig Bedre”-messe. ”Gjør Din Bolig Bedre” er landsdekkende med 20 årlige boligmesser fra Tromsø i nord til Kristiansand i sør. I tillegg arrangeres messen 12 ulike steder i Sverige, flere steder i Danmark og i nordre deler av Tyskland.

Gjennom våre egne messer har vi tilegnet oss en unik kompetanse knyttet til planlegging, bygging og gjennomføring av messer. Dette har medført økt interesse også fra arrangører av andre messer og andre arrangement, og i 2013 var vi teknisk arrangør for i overkant av 60 messer rundt om i Skandinavia.

Compass Fairs er totalleverandør innen messearrangement og leverer alt av utstyr.