TUI Norge

Invitasjon: Star Tours guider svarer på spørsmål via Facebook Live direkte fra Alanya

Pressemelding   •   jul 20, 2016 12:50 CEST

I håp om å kunne vise hvordan situasjonen er på våre destinasjoner og samtidig hjelpe kundene våre så godt vi kan, har vi valgt å invitere til en Facebook Live-sending onsdag 20.07. klokken 15.00. Våre guider Nina og Mette vil vise oss rundt i området og svare på spørsmål fra publikum her hjemme.

Nærmere 10.000 nordmenn har planlagt å reise til Tyrkia med Star Tour i sommer.

- Det er mange som er nysgjerrige på hvordan situasjonen er i Tyrkia akkurat nå. Vi er så heldige å ha kollegaer som jobber i Tyrkia og som er i kontakt med våre kunder der daglig, vi har derfor valgt å invitere de som måtte være interessert til å følge vår Facebook Live-sending i dag, sier Nora Aspengren, Kommunikasjonsansvarlig i Star Tour.

Hensikten med Live-sendingen er å raskt, uredigert og interaktivt bistå de av kundene våre som har spørsmål om Tyrkia.

Vi sender LIVE fra Alanya, vår mest populære turistdestinasjon i Tyrkia, onsdag 20.07.2016 klokken 15.00.

Fakta:

Dato: 20.07.2016

Tid: 15.00

Link to FB: https://www.facebook.com/StarTour/

Antall følgere på Facebook: 216.000

Guider som leder livesendingen: Nina og Mette

Hotell: Blue Star Quattro Beach Spa & Resort

TUI Nordic/Star Tour er med en markedsandel på 20 prosent den største aktøren på det nordiske reisemarkedet. Selskapet ble grunnlagt i 1961 og tilbyr ferier med charterfly, rutefly og cruise. Noen av de mest populære reisemålene er Kanariøyene, Thailand og Tyrkia. Star Tour er en del av den nordiske grupperingen TUI Nordic som består av Fritidsresor i Sverige, Star Tour i Danmark, Finnmatkat i Finland, TEMA, Nazar, Wondercruises og flyselskapet TUIfly Nordic. Konsernet har siden 2000 inngått i den verdensledende reisekonsernet TUI Group som i dag omfatter over 220 varemerker i 180 land, åtte flyselskap med mer enn 140 fly og 4800 reisebyråer i 16 land. Totalt har TUI Group mer enn 30 millioner kunder hvert år og over 55 000 ansatte i 31 land.