Odim ASA

Invitasjon til presentasjon av ODIMs resultat for fjerde kvartal 2009

Pressemelding   •   feb 22, 2010 09:50 CET

(Hareid, 22. februar 2010): ODIM ASA fremlegger resultat for fjerde kvartal 2009 fredag 26. februar 2010.
Konstituert konsernsjef Arild Hatløy vil presentere selskapets resultater på Felix Konferansesenter, Bryggetorget 3, fra klokken 08:30. Etter presentasjonen vil det bli anledning til spørsmål og intervjuer. ODIM ønsker alle interesserte velkomne.

Presentasjonen vil også være tilgjengelig på direkte webcast på www.odim.com.
Kvartalsrapporten oversendes Oslo Børs klokken 08:00, og presentasjonsmateriell vil være tilgjengelig på www.newsweb.no og www.odim.com fra klokken 08:30.
For ytterligere informasjon:
Arild Hatløy, konstituert konsernsjef, finansdirektør ODIM ASA, +47 909 93 216

Om ODIM ASA
ODIM ASA er et internasjonalt teknologiselskap som utvikler og selger avanserte og komplette automatiske håndteringssystemer til offshore olje- og gassmarkedet, forsvarsmarkedet og kjernekraftmarkedet. ODIM søker posisjonen som kundens viktigste partner i deres kritiske operasjoner, og innehar i dag en ledende posisjon innen utvalgte markedsnisjer. ODIM satser i tillegg tungt på det meget lovende dypvannsmarkedet.