Intersport

Invitasjon til pressen: Svartedal og Aukland-brødrene viser VM-kolleksjonen

Pressemelding   •   nov 11, 2010 09:35 CET

Eksklusiv førvisning på Beitostølen

(Oslo, 11. november) I forbindelse med Beitosprinten på Beitostølen har Intersport, Craft og Team Xtra gleden av å invitere pressen til eksklusiv før-visning av den offisielle VM-kolleksjonen førstkommende lørdag. Jens Arne Svartedal, Jørgen Aukland og Anders Aukland fra Team Xtra går mannekeng og får æren av å vise VM-kolleksjonen for første gang på den røde løperen.

Arrangementet finner sted på Intersport på Beitostølen kl. 16.30 lørdag 13.november. Til stede er også VM-maskottene for å minne om at det nå kun er 3,5 måneder til sesongens store høydepunkt, VM i Holmenkollen. VM-maskottene hilser på publikum for første gang under Beitosprinten.

Til stede vil være:

• Jens Arne Svartedal

• Jørgen Aukland

• Anders Aukland

• Representanter fra Intersport og CRAFT

Etter fellesseansen vil det være anledning til individuelle intervjuer med utøverne.

Både Intersport og CRAFT sportsklær er blant hovedsponsorene til Ski-VM 2011. Over 1200 VM-frivillige skal bekles med komplette bekledningspakker fra CRAFT, og VM-kolleksjonen blir tilgjengelig fra 125 Intersport-butikker over hele landet fra uke 49.

Dato: 13. november
Sted: Intersport Beitostølen
Klokkeslett: 16:30

For ytterligere informasjon, kontakt:

Andreas Muller , Intersport Beitostølen: 907 22 594/613 40 105
Geir-Olav Killingstad , markedsdirektør Intersport: 414 59 401
Jon Haldorsen , salgssjef CRAFT: 905 25 458

Om Intersport:
Intersport ble etablert i 1968 av forhandlere i 13 medlemsland, deriblant Norge. I dag finnes ca 5000 butikker i 32 land. Intersport omsetter globalt for omtrent 65 mrd. kroner i året, og har i gjennomsnitt ca 150.000 kunder innom butikkene hver dag. Internasjonalt hovedkontor ligger i Bern, Sveits. I Norge drives Intersport av Gresvig AS, og er den nest største sportskjeden i Norge med en markedsandel på ca 15 prosent og en omsetning på rundt 1,4 mrd. kroner (2009). Intersport har i dag 125 butikker spredt utover hele landet. Kjedens hovedkontor ligger på Helsfyr i Oslo, med sentrallager i Askim.