GoldenWayMedia

iPad tilbehør- IGadgets.no tilbyr Ipad 2 tilbehør som forlenger levetiden

Pressemelding   •   jun 07, 2011 09:24 CEST

Det er mange som kjøper Ipad tilbehør i disse dagene. På iGadgets.no finner du det iPad tilbehøret som trengs for å forlenge levetiden på din iPad eller iPad 2. Når du går til innkjøp av en iGadget som koster fra 4-9000 kroner bør man vurdere om man ønsker å bevare den litt lenger enn et par dressmann-sokker.

Dersom du nå tenker at en slik bærbar elektronisk sak ikke har lenger levetid enn et par sokker, så er det på høy tid å klikke seg inn på www.iGadgets.no for å kjøpe deg litt beskyttende iPad tilbehør. Hvis du gjør dette får du faktisk råd til å bytte ut sokkene dine litt oftere i og med at du ikke trenger å reparer, eller kjøpe ny iPad på noen år.

Gå til www.iGadgets.no for en trygg og god handel av ditt nye iPad tilbehør!

www.iGadgets.no er drevet av Nordbakken Handel

Vårt mål er å ha fornøyde kunder som kommer tilbake til oss. Dette ønsker vi å oppnå med lave priser, gunstige fraktbetingelser, rask og pålitelig kundeservice og gode varer.

Lave priser skal vi oppnå ved direkte import fra fabrikker rundt omkring i verden. På denne måten unngår vi fordyrende mellomledd. Dette skal komme kundene våre til gode.

Gunstige fraktbetingelser har vi ved å tilby gratis frakt på ordre på over kr 100,- På ordre under dette beløpet følger vi Posten sine priser.
Vi pakker og sender varer daglig.
I motsetning til mange av våre konkurrenter har vi lager i Norge (Asker), og du vil derfor oppleve langt kortere leveringstid enn fra disse leverandørene. Du trenger heller ikke å tenke på beløpsgrensen pålydende kr 200 før du får tillegg for moms og gebyr for tollbehandling slik du må fra disse leverandørene.

Vi ønsker at dere skal oppleve rask og pålitelig kundeservice. Vi etterstreber å gi tilbakemeldinger på henvendelser i løpet av 24 timer. Vi holder det vi lover, og skal etter beste evne imøtekomme kundenes ønsker.

Vi vil til enhver tid å tilby gode og spennende varer, med hovedfokus på de mest populære mobil- og tab modellene på markedet. Dette akter vi å oppnå gjennom hyppig kontakt med leverandører, samt ønsker og tips fra kunder.
Dersom du svaner noe i vår butikk så bruk vårt kontaktskjema for å gi beskjed om dine ønsker, så kommer vi raskt tilbake til deg.

www.iGadgets.no