GoldenWayMedia

iPhone tilbehør og Ipad tilbehør startpakker hos IGadgets.no

Pressemelding   •   jun 10, 2011 09:50 CEST

Komplette beskyttelses- og startpakker for iPhone tilbehør og Ipad tilbehør tilbys av IGadgets.no.

I løpet av de kommende ukene vil det dukke opp en rekke nyheter både når det gjelde iPhone 3G(S)- og iPhone 4 deksler, og iPhone tilbehør på www.iGadgets.no.

I tillegg til dette vil vi sette sammen komplette beskyttelses- og startpakker for iPhone 3G(S), iPhone 4, iPad og iPad 2. Her vil vi forsøke å sette sammen pakker i ulike prisnivåer. Alt fra billig-pakker perfekte som en liten oppmerksomhet til noen som akkurat har fått seg ny telefon, til mer komplette startpakker. Prisen for disse startpakkene vil naturligvis være rabatterte i forhold til prisen ved å velge tilsvarende produkter løst i fra sortimentet.

En av pakkene vil bli en sommerpakke som gjør deg klar for sjø- og strandlivet, som vi forhåpentligvis kan få nyte om ikke alt for mange uker. Pakken skal gjøre at du ikke står i fare for å måtte innse at samme hvor mye du krangler med forsikringsselskapet ditt så får du ikke ny iPhone selv om du ikke så at det var i ferd med å bli flo.

Gå til www.iGadgets.no for en trygg og god handel av ditt nye iPhone tilbehør!

www.iGadgets.no er drevet av Nordbakken Handel.

Dersom du svaner noe i vår butikk så bruk vårt kontaktskjema for å gi beskjed om dine ønsker, så kommer vi raskt tilbake til deg.