iPhonehuset.no

iPhoneButiken.se lanserer ny butikk i Norge

Pressemelding   •   jan 12, 2017 10:23 CET

I disse dager tar den svenske nettbutikken iPhoneButiken.se steget inn i Norge med lanseringen av den norske butikken iPhoneHuset.no. Den svenske butikken har et stort utvalg av tilbehør til iPhone, iPad og Apple Watch, og ser nå fram til å kunne tilby det samme til nye norske kunder.

- Vi ser veldig fram til å ekspandere vår virksomhet og tilby iPhone-tilbehør også til norske kunder. Vi har allerede kunder fra Norge som handler fra vår svenske butikk. At vi nå formelt lanserer oss i Norge, innebærer at vi kan gi norske kunder bedre service, sier Kim Johansson, deleier av iPhoneButiken.se.

Med over 300 varemerker og 8.000 produkter er iPhoneButiken.se en av Sveriges største forhandlere av tilbehør til iPhone og iPad. Siden oppstarten i 2008 har de levert varer til over 200.000 fornøyde kunder. Nå er det på tide å ekspandere i det nordiske markedet.

- Å gå utenfor Sveriges grenser har lenge vært et mål for oss, og Norge føles som et utrolig bra første steg, sier Daniel Andersson, deleier av iPhoneButiken.se.

iPhoneButiken.se og iPhoneHuset.no er basert i Kalmar, der både kontoret og lageret er plassert. Foretaket drives av Kim Johansson og Daniel Andersson. Sammen driver de flere nettbutikker under fellesselskapet Skogstrollen AB, som i løpet av 2015 omsatte for omtrent 17 millioner kr. iPhoneButiken.se stod for ca. 90 % av dette.

iPhonehuset.no har som ambisjon å være det opplagte valget for de som leter etter tilbehør til iPhone og iPad, ved å tilby det største utvalget, fleksibel og imøtekommende kundeservice, produkter av høy kvalitet, og gode priser.