Aspire Brands AS

Isac Elliot + Formula 10.0.6 = SANT!

Pressemelding   •   aug 14, 2015 12:00 CEST

Popartisten Isac Elliot og hudpleiemerket Formula 10.0.6 inngår et spennende samarbeid fra og med 1. September 2015. Våre felles fans har ført oss sammen og i det kommende året skal vi sørge for å gi de masse morsomme happenings!

Formula 10.0.6 er en trendy hudpleieserie for ung, problemhud, med naturlige og friske ingredienser. Det første produktet ble lansert i USA allerede i 1933, og ble kun solgt på apotek. Fra den gangen har merket vokst til å bli en serie som tilbyr både problemløsende og forebyggende produkter. Formula 10.0.6 har vokst til en global suksess på 3 kontinenter. I Norge selges serien på VITA, www.coverbrands.no, www.blush.no, www.lyko.no og www.kicks.no.

En av Finlands største og fremadstormende musikktalenter, popartisten Isac Elliot, har allerede gitt ut to album (Wake Up World, 2013, og Follow Me, 2014). Isac er den eneste finske artisten som har vunnet MTV´s “Best Act” to ganger på rad, han har vært på Billboard Magazine listene to ganger (Emerging Artist #1, Next Big Sound “11), han har spilt inn dokumentar “Dream Big: The Movie”, og vært på forsiden av Donald Duck både i Norge og Finland.

Isac´s rekkevidde i sosiale medier er også enestående. Han har over 35 millioner streaminger på Spotify, over 22 millioner visninger på YouTube, 313.000 følgere på Instagram, 134.000 fans på Facebook og 74.000 følgere på Twitter.

Isac Elliot gir ut den nye singelen “Lipstick”, featuring den Amerikanske rapperen Tygo, 14 August og satser stort videre!

Vi gleder oss stort til samarbeidet med Isac Elliot!

Aspire Brands AS er et strategisk distribusjons selskap innen helse og skjønnhetsmarkedet. Fra Fredrikstad og Sarpsborg distribuerer og bygger vi varemerker i Europa og Midtøsten. Vårt mål er å bli den største distributøren i Europa målt i antall markeder vi dekker. Vi leverer ekspertisen som skal til for å øke salget, bygge merkevaren og utvide distribusjonen.

Aspire Brands har også egne kontorer i USA og Australia.