A/S Norske Shell

Jubileumsfest med Birken

Pressemelding   •   aug 16, 2012 13:59 CEST

Shell feirer 100 år og vår samarbeidspartner Birkebeinerrittet kan markere 20-års jubileum. Dette feirer vi ved å tilby årets deltakere i Birken vår jubileumspose som er tilgjengelig på utvalgte stasjoner på vei mot Rena og Lillehammer. De innholdsrike jubileumsposene koster kun 25 kroner, mens innholdet er verd ca 150 kroner. Her får du mye godt og nyttig til rittet, blant annet Snickers, frukt, Antibac og sykkelrens. I tillegg har vi i 20 tilfeldig utvalgte poser lagt en verdikupong som gir gratis deltakelse i neste års Birkebeinerritt. Jubileumsposene er tilgjengelig fra 22. august på disse Shell-stasjonene: Torshov, Elverum, Kløfta Øst, Moelv, Lillehammer, Nebbenes Øst og Vest samt Skedsmo Øst og Vest.

Vi vil også dele ut ett årsforbruk av V-Power Nitro+ bensin eller diesel til en heldig deltaker. Vær med i den store jubileumskonkurransen ved å gå inn på birkebeiner.no eller via Birken-app’en. Her går du inn på linken ”Shell Tipp Tiden” og skriver inn din forventede sykkeltid. Den som kommer nærmest sin registrerte slutt-tid vil vinne ett års forbruk av V-Power Nitro+ bensin eller diesel. Premien har en verdi av 20.000 kroner, og blir delt ut som Trumfbonus. Dersom flere skulle være like nærme sin slutt-tid vil premien tildeles ved trekning blant disse. I tillegg vil 9 personer vinne en gratis tank med V-Power Nitro+ bensin eller diesel. Vinnerne blir kontaktet og navnene annonseres på birkebeiner.no.