Lekmer

Julegavetips for alle aldre! | Opp til 65% på Biler 2 | 38% på Meccano Multimodels | Konkurrer - vinn Brio trejernbane!

Pressemelding   •   nov 23, 2011 15:31 CET

Dette er ukens beste kupp på Lekmer.no Værsågod!

Ukens kupp!
Ukens beste kupp er Silverlit, 3D Twitster, 25 km/h, ! Du betaler 249 kr (449 kr) og får 45% rabatt. Spar 200 kr!

Vinn trejernbane fra Brio!
Nå har du sjansen til å vinne en trejernbane fra Brio. Lekmer deler ut 8 stykker sett til en total verdi av 3992 kr. Tørr vi å si at dette er årets julegave til alle små? Konkurrer og vinn Brio, Trejernbane, Tunnelbanesett på Lekmers Facebookside

Kjøp Brio, Trejernbane, Tunnelbanesett på Lekmer.no – akkurat nå 379 kr (499 kr). Spar 24%. Vinner du i konkurransen og har kjøpt produktet får du selvfølgelig pengene tilbake!

Byttesrett på alle julegaver til og med 17 januar 2012
Du kan allerede nå i ro og fred handle alle barnas gaver. Og bytte den etter jul om det ikke ble som du hadde tenkt deg. Du har full byttesrett på alle julegaver helt til 17 januar 2012.

Kjøp julegavene nå, betal i februar 2012 til 0% rente! Gjennom vårt samarbeid med Klarna kan du akkurat nå handle mot faktura og ikke betale julegavene før i februar 2012. Til 0% rente!

Om Lekmer.no – leketøysbutikken på nettet

Lekmer.no er leketøysbutikken på nettet. Lekmer verdsetter høy tilgjengelighet, raske leveranser, god service og trygge, sikre, populære leker, barneklær, barneromsinnredning, barn- og babyartikler til rett pris.

Lekmer ble grunnlagt i januar 2006 og inngår i CDON Group. Lekmer har sitt sete i Stockholm, Sverige.

Om CDON Group – Nordens ledende e-handelshus
CDON Group er en ledende e-handelskonsern med noen av Nordens mest velkjente varemerker. Siden starten 1999 har CDON Group skapet framgangsrike virksomheter innen segmenten underholdning, mote og sport/helse. Idag driver CDON Group e-handelsbutikker med to millioner kunder i fem land. Vår portefølje består av underholdningsbutikken Cdon.com, bokhandelen Bookplus.fi, leketøysbutikken Lekmer.com, motebutikken Nelly.com, Tretti.no - vitevarer og husholdningsapparater på nettet, sport- og næringsbutikken Gymgrossisten.com samt helse- og fitnessbutikken Bodystore.com.

CDON Group inngår i Modern Times Group AB, notert på Nasdaq OMX Stockholms Large Cap-liste under MTG A og MTG B.

E-handelsplassene
CDON.COM