Serviteur AS

Julens trender!

Pressemelding   •   okt 22, 2012 12:41 CEST

INSPIRERT AV ØSTEN

Trenden inspirert av østen med sine orientalske mønstre og sterke farger er nå med inn i julen 2012: varme farger som oransje, petrol og dype rødtoner kombineres med gylne metaller. Dette er en trend for de som tør å tenke nytt og utradisjonelt, samtidig som de varme julefargene og gullskimmeret gir trygghet. Dette blir en julegave som får oppmerksomhet under juletreet.

TRADISJONELL JUL

Den tradisjonelle julen i ny drakt. Den populære vintagestilen med stjerner og post-stempel videreføres til julen 2012. Her ser vi at stjernene, de slitte bokstavene og post-stempelet er like fint på julepapirene som på helårspapirene. Gavepapiret i den julerøde fargen, med matte miljøbånd og med en juletag i samme stil gjør julegaven komplett.

EKSKLUSIV JUL

Det eksklusive. Det skal både kjennes og sees! Dette er stilen for de som ønsker det mest eksklusive julepapiret. Et snøhvitt papir med sølvmønster man kan kjenne konturene av på overflaten skaper en julepakke duftende av femininitet, eleganse og eksklusivitet. Med et pakkebånd i sølvglitter skinner denne pakken på lang avstand. Den maskuline julepakken i svart og det elegante sølvmønsteret gjøres også ekstra eksklusivt ved å bytte ut pakkebåndet med et silkebånd eller en svart knapp på snor. Denne julepakken vil ose av maskulinitet.

Serviteur AS er markedsleder innen butikkemballasje. Selskapet skaper og distribuerer effektgivende emballasje og konseptløsninger til hele det skandinaviske markedet. Sortimentet er bredt innen gavepapir, silkepapir, bånd, bæreposer, dekorasjon, blomsteremballasje og en rekke andre produkter, slik at kundene kan handle alt på ett sted til konkurransedyktige priser.