junkyard.no

JUNKPARK I DRAMMEN SKISENTER

Pressemelding   •   sep 09, 2010 21:12 CEST

Torsdag 9. September signerte Drammen Skisenter og nettbutikken junkyard.no en toårig samarbeidsavtale for en ”Junkpark” i Drammen Skisenter. Dette innebærer at Skisenteret vil få en park med en rekke konkurranser og events i regi av junkyard.no.

Junkpark” vil bestå av 17 elementer i form av rails og bokser + hopp og blir en av landets mest innholdsrike terrengparker på snø. ”Junkpark” vil ligge i skianlegget, og videreutvikler dagens park.

Junkyard.no er Nordens største nettbutikk for snowboard, skateboard og streetwear og målsetningen er å skape en park på internasjonalt nivå. Det satses på både lokale og tilreisende i alle aldere med fokus på barn og ungdom, og det legges til rette for at alle brukere skal få glede av ”Junkpark”, uansett ferdighetsnivå.

Vi har lenge søkt en aktiv partner som kan være med å gjøre noe nytt, sier Daglig Leder Erik Graaberg i Drammen Skisenter. Med junkyard.no blir dette en realitet. Sammen med skisenterets egne park-shapere, vil profilerte snowboardkjørere være med på å dele sine erfaringer for å få et høyt nivå på parken.

Stor etterspørsel

Etterspørselen blant unge lokale drammensere har vært enorm de siste årene og Drammen Skisenter har opplevd en formidabel økning i antall besøkene. Med et av landets beste snøkanonanlegg, ny 4-seters ekspress heis og nå ”Junkpark” er forventningene store til årets sesong.

Drammen Skisenter og junkyard.no er stolte av å kunne ønske deg velkommen til ”Junkpark” ved sesong åpning.

Kontakt for mer informasjon og bilder: PR & Event-Utvikler, Christoffer Bjerkan på tlf: 22694877 / 47334969, e-post: christoffer.bjerkan@junkyard.no

Daglig Leder junkyard.no: Phillip Vogt, e-post phillip@junkyard.no

For mer info, sjekk ut: http://www.junkyard.no/ og http://www.drammen-skisenter.no

Junkyard.no er en ledende nettbutikk for snowboard, skateboard og streetwear segmentet, og fører merker som Sweet Skateboards, Humör, Burton, DC, WeSC, Carhartt, Dr Denim, Vans, Element, Volcom, Adidas, Fox, Nike, Billabong, Globe, LRG, Levis, Enjoi, Converse, Tech Deck med mer. Junkyard.no har eget skate-team og snowboard-team, og er aktive på landsbasis med events og konkurranser. Junkyard.no er medlem av Trygg E-handel, og har kontor i Oslo.