junkyard.no

JUNKYARD.NO OG TORNADO BOOKING PRESENTERER MACHINE GUN KELLY (US) FOR FØRSTE GANG I NORGE

Pressemelding   •   jul 17, 2012 14:25 CEST

Tirsdag 17. Juli ble det kjent at amerikaneren, Machine Gun Kelly (22) kommer til Norge og Oslo for å gi sine norske fans en minnerik konsertopplevelse på sensommeren.

I samarbeid med bookingselskapet, Tornado ønsker nettbutikken, junkyard.no velkommen til et forrykende show på utestedt Sawol, Onsdag 12. September. Unggutten fra Cleveland som går under artistnavnet, Machine Gun Kelly (MGK) er kjent for sine energiske liveshow og er virkelig i ferd med å slå igjennom i mainstream verden.

Machine Gun Kelly er signert til legendariske Bad Boy records og Interscope, og er en av årets store satsninger.  Wild Boy var en av fjorårets store singler og hadde med seg gjestevers fra Waka Flocka Flame, videoen har over 22 millioner views på Youtube. Se filmen her:

Han er også på årets Freshman liste i det prestisjetunge hiphop magasinet XXL som lister opp hvilke nykommere de har størst tro på.

Dette blir hans første konsert i Oslo noensinne og vi lover at dere kan se frem til et heftig show som inneholder blant annet MGK´s drøye trommis. Junkyard´s egen DJ Chali er også på plass denne kvelden, og sørger for at stemning tar helt av.

Billetter kommer i salg i slutten av denne uken og kan forhåndskjøpes på blant annet: Posten, Narvesen, 7-eleven, 815 33 133 og www.billettservice.no.

For mer info om artisen og konserten, sjekk ut eventet på facebook her!

Kontakt for mer informasjon og bilder: PR & Eventansvarlig, Christoffer Bjerkan på 22 69 48 77 / 47 33 49 69, e-post: christoffer.bjerkan@junkyard.no.

Daglig Leder junkyard.no: Phillip Vogt, e-post phillip@junkyard.no

For mer info, sjekk ut: http://www.junkyard.no/

Junkyard.no er en ledende nettbutikk for snowboard, skateboard og streetwear segmentet, og fører merker som Sweet Skateboards, Humör, Burton, DC, WeSC, Carhartt, Dr Denim, Vans, Element, Volcom, Adidas, Fox, Nike, Billabong, Globe, LRG, Levis, Enjoi, Converse, Tech Deck med mer. Junkyard.no har eget skate-team og snowboard-team, og er aktive på landsbasis med events og konkurranser. Junkyard.no er medlem av Trygg E-handel, og har kontor i Oslo.