Black Cat Kaffe og Tehus AS

JURA shop-in-shop på Vinterbro Senter og i Stavanger

Pressemelding   •   okt 31, 2012 12:28 CET

JURA shop-in-shop på Vinterbro Senter og i Stavanger

Endelig kan du finne hele kaffemaskinsortimentet til JURA på et samlet brett i to ferske shop-in-shops. Her finner du både de heteste nyhetene og klassikerne som alle gir deg friheten til selv å velge kaffe.

De anerkjente helautomatiske kaffemaskinene fra Sveits kan du beskue og beundre og kjøpe, i Black Cat Kaffe og Tehus` butikk på Vinterbro Senter utenfor Oslo og hos Brødrene Pedersen i Stavanger sentrum. Begge åpner sine shop-in-shop i midten av november.

VELG DIN FAVORITTKAFFE

JURA helautomatiske kaffemaskiner garanterer deg den ultimate koppen med kaffe fra ferske bønner, nymalt og nytraktet med bare ett tastetrykk. Med en helautomatisk kaffemaskin fra JURA har du friheten til å velge kaffebønner selv. Du kan unne deg en eksklusiv spesialkaffe, benytte deg av en spennende blanding du har funnet på en reise eller bare prøve en rimeligere type fra ditt lokale supermarked. JURAs kaffemaskiner er laget slik at de alltid gir deg det beste resultatet uavhengig av kaffetype og brenning.

ALLTID FERSK KAFFE

Det er brenningen som gir kaffebønnene den deilige aromaen. Kaffe inneholder mer enn tusen forskjellige aromakomponenter, noe som gjør kaffe til noe av det mest aromatiske av all mat. Og heldig for oss alle har naturen har gitt oss den perfekte forpakningen for å bevare aromaen, nemlig kaffebønnen.

JURA har laget kaffemaskiner siden 1930-tallet.

I dag leverer JURA helautomatiske kaffemaskiner der du selv velger hvilken kaffe du vil bruke, og du får rykende fersk kaffe hver gang med kun ett tastetrykk.

Finn din JURA kaffemaskin i de første shop-in-shop i Stavanger og på Vinterbro.

For ytterligere opplysninger eller illustrasjoner, kontakt gjerne JURA Country Manager Kathrine Resch-Knudsen på telefon 22 06 29 90 / 99 09 19 93, e-post; kathrine@black-cat.no

Eneimportør for JURA i Norge er Black Cat Kaffe og Tehus AS i Oslo. Modellene selges i en rekke interiør- , kjøkken- og spesialforretninger over hele landet. For informasjon om forhandlere, sjekk www.blackcat.jura.com