Norges Kampsportforbund

Kampsport har inngått sponsoravtale med Smart Karriere

Pressemelding   •   feb 01, 2013 09:48 CET

Norges Kampsportforbund har inngått en sponsoravtale om markedsføring av Smart Karriere som er et nytt produkt innen karriereplanlegging. Vi er kjempeglad for avtalen. Forbundet har en visjon om å skape vinnere enten målet er medaljer  eller selvutvikling. Det at utøvere og privatpersoner skal kunne lykkes bedre med sin karriere passer  perfekt med våre verdier, sier generalsekretær Trond Søvik i Norges kampsportforbund som er glad for å få en samarbeidspartner som kan hjelpe forbundet økonomisk på veien til OL i Rio 2016.

Smart Karriere
Smart Karriere legger til rette for fleksible og individuelt tilpassede løsninger slik at utøvere og andre skal få det beste ut av sine karrierer, både i forhold til jobb og utdanning. Den tidligere
toppidrettsutøveren og OL-medaljevinneren Nina Solheim har en sentral rolle i Smart Karriere. Sammen med sine kollegaer representerer hun et dedikert team med bred og inngående kunnskap om personlig utvikling og optimalisering av karriere. Ingen situasjon er helt lik en annen, og det finnes heller ikke to like personer. Alle er unike, og det som passer for en person passer kanskje ikke like godt for en annen. Derfor er det en bevisstgjøring og kreativ skreddersøm i forhold til det unike i hvert enkelt tilfelle som gjør det mulig å komme fram til de beste og smarteste modellene. Smart Karriere bistår enkeltpersoner
og grupper med å gjøre riktige valg og finne fram til de smarte løsningene i forhold til deres spesielle situasjon.

Bilde : Fra venstre adm.direktør Runar Heggen i Smart Karriere og Generalsekretær Trond Søvik i Norges Kampsportforbund som underskriver avtalen.

Norges Kampsportforbund (NKF) er det tiende største særforbundet under Norges idrettsforbund og olympiske og paralympiske komité (NIF). Forbundet er lokalisert på Ullevål stadion i Oslo. NKF organiserer over 20 kampidretter, hvorav karate, taekwondo, jujutsu, wushu og kendo er de fremste konkurranseidrettene.